Se reface baza de date a Asociațiilor de proprietari
Direcția de Asistență Socială Deva anunță că actualizează baza de date a asociațiilor de proprietari din municipiul Deva. Măsura a fost luată ca urmare a modificărilor intervenite în structura sau în conducerea asociațiilor odată cu intrarea în vigoare a prevederilor legale cu privire la deținerea, de către administratori, a certificatului de calificare profesională.
Astfel, potrivit Legii nr. 196/2018, care reglementează activitatea asociațiilor de proprietari, în vederea facilitării comunicării între administrația publică locală și asociațiile de proprietari, președintele asociației are obligația să transmită – în termen de 30 de zile de la data modificării – compartimentului specializat în îndrumarea și controlul asociațiilor de proprietari, din cadrul administrației publice locale, datele de contact actualizate cu privire la sediul asociației, președinte, administrator, cenzor/comisie de cenzori.
În prezent, în municipiul Deva, funcționează un număr de 448 de asociații de proprietari. (A.N.)