Comunitate

Cei de la E.ON, imposibil de găsit

Cristina Ghenea

Un cetăţean din municipiul Hunedoara susţine că se confruntă cu o greşeală a celor de la E.ON Energie România. Încercând timp de o săptămână să sesizeze serviciul pentru relaţii cu clienţii al companiei respective, Dumitru Dobrescu (foto) afirmă că s-a lovit de nepăsare şi de roboţi telefonici care nu transmiteau legătura către nici un reprezentant al firmei de gaz. Conform facturilor, păgubitul susţine că este obligat să plătească echivalentul a 164 mc de gaz, de două ori.

„Mă deranjează mai mult nepăsarea”
„Greşeala este evidentă şi am încercat încontinuu, de când am primit factura, să iau legătura cu reprezentanţii firmei de gaz. Am încercat la toate numerele de telefon pentru relaţii cu clienţii şi la sediul din Deva şi la Târgu Mureş, însă după atâtea zile, încă nu am reuşit să vorbesc cu nimeni care să mă ajute. Cei de la Deva mi-au spus că nu au personal care să se ocupe cu astfel de probleme şi mi-au recomandat să sun la Târgu Mureş, dar acolo nu răspunde nimeni, decât un robot care mă ţine în aşteptare, până se întrerupe”, a declarat păgubitul. „Mai mult decât problema cu factura, mă deranjează nepăsarea şi faptul că nimeni nu îmi poate da o explicaţie. Deocamdată, nu plătesc factura, sperând că se vor lua, totuşi, nişte măsuri”, a mai adăugat el.
Consumatorul hunedorean susţine că din cauza erorii, celor de la E.ON Energie, trebuie să scoată din buzunar aproape 1.000 lei pentru plata facturii.

Ne-au lămurit buştean
Am încercat şi noi să lămurim lucrurile în acest caz. Reprezentanta E.ON Energie din Deva a scăpat rapid de noi, trimiţându-ne la purtătorul de cuvânt al companiei. După insistenţe repetate, am reuşit în final să primim un răspuns oficial, scris, de la departamentul de relaţii publice al companiei, răspuns care ne-a lămurit buştean. În primul rând, faptul că de regulă aştepţi minute bune la receptor, ascultând robotul telefonic, şi nu poţi ajunge la un operator de la serviciul clienţi, este pus pe seama blocării liniei telefonice, din cauza prea multor apeluri (!?).
Apoi, în răspunsul primit, ni se dau numerele de telefon şi programul orar la care poţi apela Centrul de Servicii Clienţi al companiei. Şi ni se mai spune că atunci când sunt asemenea probleme, oamenii mai pot apela şi la Centrul Relaţii Clienţi al E.ON Energie România din municipiul Deva, situat pe Calea Zarandului nr. 61, zilnic, de luni până vineri, între orele 8.30 şi 17.30, în vederea clarificării acestor aspecte. Lucruri pe care le-a făcut şi hunedoreanul, care, exasperat că nu-l bagă nimeni în seamă, a apelat la ziar să-l ajute.

8 comentarii la „Cei de la E.ON, imposibil de găsit

  • La fel am patit si eu.N-am putut sa i-au legatura telefonica cu nimeni de la Eon Gaz pt.a primi niste lamuriri referitoare la facturi.Am apelat si la OPC-ul din judet ,dar tot de pomana.Mai mult cei de la Eon Deva mi-au spus sa fac sesizare la toate autoritatile din Romania inclusiv la ANRE,deoarece politica patronilor de la Eon este impotriva consumatorilor romani.Este regretabil ca autoritatile din Romania permit acest lucru.Si ziarul dvs.vrea sa nu mai primeasca comentarii prin faptul ca literele de jos care permit trimiterea comentariilor nu se pot citi.

  • nici eu nu am reusit sa vorbesc cu cei de la gaz,mi-au incarcat factura si se vede clar in calcule ,si nimeni nu raspunde la telefon,este o smecherie ca omul sa plateasca cat scrie pe factura,nui intereseaza ca gresesc,nu stiu de ce cei de la OPC NU IA O MASURA IMPOTRIVA LOR.

  • Asa am si eu prima oara cand am vazut ultima factura de la E-on dar la o analiza mai atenta am vazut ca acei mc. facturati odata in luna ian. sunt scazuti din factura lunii febr. – acest lucru se vede mai bine pe a doua hartie (un fel de anexa) ce insoteste ultima factura. Sa vedeti daca nu cumva e acelasi lucru. Oricum, toti cei care au contracte cu consum estimat, au primit facturile duble.
    Domnul Mircea, sa dati pe clic semnul ala cu 2 sageti ca la sensul giratoriu pana apar cuvinte mai usoare dupaia le scrieti.

  • Eu am platit factura de gaz si apoi a platit-o si mama, din greseala. Le-am trimis mail-ri, telefoane si…degeaba. Au trecut 3 luni si inca nu am recuperat banii de la o factura platita de 2 ori. In plus, fiti atenti: orice rotunjire de la factura precedenta nu se scade in factura urmatoare.

  • Si eu am aceeasi problema nu vine nimeni la usa sa citeasca ci baga de la ei tot o dau cu regularizarea dar nu vine nimeni sa citeasca ,la telefon nu gasim pe nimeni si facturile tot vin si ne incarca de platit .La telefon robotii ,se desfinteaza posturi ca omul sa nu mai aiba unde sa se planga sau sa-si rezolve prolema ,noi sunam si tot noi avem de platit convorbirea chear daca nu suntem de acord cu asta ei isi vad de ale lor si ne mai baga si penalizari

  • Nu pot sa iau legatura cu ei pentru o informatie. Formey numere de telefon la care nu raspunde nimeni sau un robot…care preciyeaya ca operatorii sunt ocupati.. Ar trebui sa aiba mai multa consideratie pentru clientii care le dau bani

  • De ce nu puneti la cererea clietilor d-vostra un numar de telefon pentru a putea lua legatura cu un reprezentant al firmei nu cu un robot care te trimite de ici colo si de la ANA LA CAIAFA. Sau nu aveti bani de ajuns pentru a sta la dispozitia clientului Va multumesc suteti o mare ….

  • desi au trecut ceva ani de la articolul dvs. situatia este neschimbata. La telefon vorbesti cu „Ioana” un robot cu program presatabilit, la magazin te indruma sa suni, de citit contoarele paseaza resbonsabilitatea la firmele care citesc, la facturi sunt de vina firmele care livreaza, dar contractul il ai cu E_ON… o firma care abuzeaza de pozitia de pe piata si tinuta in brate de Protectia consumatorulului

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura