Comunitate

Se pot cere informaţii de la Registrul Comerţului online

02 Ancuta Suciu 135Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, pentru a veni în sprijinul beneficiarilor săi cu servicii orientate către nevoile acestora, a lansat anul trecut un sistem informatic numit InfoCert.
Potrivit informaţiilor oferite de Ancuţa Suciu (foto), directorul Oficiului Registrul Comerţului de pe lângă Tribunalul Hunedoara, odată cu implementarea acestui serviciu electronic, a crescut capacitatea de răspuns la solicitările primite din partea cetăţenilor, mediului de afaceri şi administraţiei publice. Toate formalităţile de la ghişeu pot fi îndeplinite prin intermediul calculatorului, utilizând platforma portal.onrc.ro. Accesul este securizat şi se realizează pe bază de user şi parolă. Utilizând acest serviciu, se pot completa şi transmite electronic toate cererile (înmatriculări, menţiuni, furnizări de informaţii şi documente), se pot obţine certificate constatatoare şi furnizări de informaţii sau pot fi accesate statistici personalizate pe baza datelor înregistrate în Registrul Comerţului şi în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. Noul serviciu, numit InfoCert, eliberează documentele şi informaţiile cu semnătură electronică, în mod automat, fără intervenţia operatorului de date, fiind disponibil non-stop. Plata se realizează prin utilizarea unui card bancar, solicitantul obţinând o factură, tot în mod electronic.
Documentele furnizate prin InfoCert sunt protejate astfel încât să fie asigurată autenticitatea, integritatea, data sigură a emiterii şi verificarea ulterioară a acestora. (O.Mihnea)

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura