E.ON lansează chatbotul IOANA

22 decembrie 2020 | Adauga un comentariu | Publicat in: Actualitate

E.ON România împreună cu DRUID, companie specializată în tehnologie con­ver­saţională, anunţă lansarea chatbotului Ioana, soluţie care să ofere mai multe op­ţiuni de interacţiune digitală cu clienţii, cum ar fi contractarea online a diferitelor ti­puri de servicii oferite de E.ON, comu­ni­carea şi preluarea informaţiilor pentru a ob­ţine rapoarte personalizate, generarea de alerte referitoare la serviciile com­paniei.
Proiectul, care a fost implementat de Inform Lykos, a urmărit şi simplificarea ac­cesului la informaţii existente în diverse platforme interne, astfel încât con­trac­tarea serviciilor să fie posibilă fără depla­sarea fizică la magazinele E.ON pentru activarea contractelor.
IOANA este găzduită în portalul E.ON, la adresa https://www.eon.ro/myline/login, comunicând permanent cu platformele interne – aplicaţia E.ON Myline, aplicaţia de relaţii cu clienţii MS Dynamics 365 şi cu aplicaţia internă de document ma­na­gement. Astfel, IOANA poate accesa toate informaţiile şi istoricul clienţilor şi com­pletează direct în sistemele interne datele despre clienţii nou contractaţi.
Pentru clienţii existenţi, IOANA oferă multiple opţiuni: contractare de servicii şi produse noi, administrare de cont. Pentru contractarea unui serviciu nou, cum ar fi un contract nou de gaze şi/sau elec­tri­citate într-o locaţie nouă faţă de cea exis­tentă, IOANA cere doar confirmarea că datele de identificare pe care le ştie sunt cele reale, apoi oferă variantele de ser­vicii.
Pentru clienţii noi, IOANA oferă infor­maţii despre serviciile E.ON. După ale­ge­rea serviciului dorit, IOANA ghidează utili­zatorul prin toti paşii necesari unei înrolări complet digitalizate: solicită o poză cu bu­letinul, ultima factură de utilităţi şi con­tractul de proprietate, completează auto­mat informaţiile de pe buletin şi factura de utilităţi şi cere confirmarea utiliza­to­rului că informaţiile preluate sunt corecte. Inte­gra­rea între IOANA şi aplicaţia de document management permite salvarea tuturor informaţiilor despre client într-un dosar virtual al clientului, unul dintre be­neficiile majore ale soluţiei.
(Silvia Pandrea, spe­cialist Comunicare Externă)

Scrie un comentariu

stiri si ziare
Citește articolul precedent:
Primarii PSD, lăsaţi în fundul gol de guvern

Sorina Popa Nu este prima dată când abordăm acest subiect. Este credem a patra oară când o facem de la...

Unde se vând brazi pe domeniul public în Deva

Primăria Municipiului Deva a pus la dispoziţia comercianţilor de brazi de Crăciun mai multe punc­te situate în zona Pieţei Agroalimentare...

Peste 70 de paramedici au trecut la pompieri!

Ieri, paramedicii care funcţionau în cadrul Asociaţiei Salvital şi Samaritenii Orăştie au trecut la ISU Hunedoara. Este vorba de peste...

Închide