Actualitate

O craioveancă are de plătit la curent peste 16.000 de euro

Femeia a fost la un pas de a face infarct în momentul în care a văzut că în aceeaşi zi i-au venit 4 facturi care însumau 81.785 lei. Furnizorul de energie electrică nu i-a dat nici o explicaţie, dar în urma publicării acestui articol, Enel a transmis că nu va mai emite noi facturi către clienta sa până ce situaţia nu va fi rezolvată.

Nici un răspuns
Enel Energie Muntenia verifică aspectele sesizate şi, până la clarificarea acestora, a decis blocarea facturării clientului pentru a nu-i aduce prejudicii. Ne cerem scuze pentru disconforul creat acestuia şi îl asigurăm de toată deschiderea noastră în clarificarea aspectelor semnalate“, scrie în mesajul transmis de companie către Adevarul.ro.
Elena Mandocescu locuieşte pe strada Poligonului din Craiova. Împreună cu cei doi copii stă într-o casă cu două camere. „Am primit patru facturi, toate emise în aceeaşi zi, 26.10.2021, toate cu aceeaşi dată scadentă, 10.11.2021. Am crezut că fac infarct. Prima era în valoare de 111,21 lei. Pe aceea am şi plătit-o. A doua era de 2.411,46 lei, urmă­toa­rea de 15.796,82 lei şi ultima de 59.717, 37 lei. Pe ultima factură, asta cea mai mare, am văzut că am un total de plată de 81.785,87 lei. Am sunat la Enel, am încercat să obţin o explicaţie, dar nimeni, absolut nimeni nu mi-a spus nimic. Mi-au zis că eu figurez la ei cu acest consum. Cum să consum atât? E im­po­sibil. Eu stau într-o casă cu două camere, am un TV, un frigider şi 4 becuri. Maşina de spă­lat am cumpărat-o recent, în luna octombrie 2021. Cum să con­sum atât?”, a declarat Elena Mandocescu.

În instanță
Nu este prima dată când femeia are pro­bleme cu furnizorii de energie electrică. „Eu am fost iniţial la CEZ. Apoi am trecut la Enel. A fost o perioadă mare când îmi veneau fac­turi şi de la unii, şi de la alţii. Am făcut sesizări peste sesizări. Degeaba. De frică să nu mă debranşeze, le plăteam şi speram că-mi voi recupera cumva banii pentru că am acţionat în judecată CEZ-ul”, a mai declarat femeia. Elena Mandocescu este hotărâtă să dea acum în judecată şi compania ENEL. „Con­form celor patru documente primite, peri­oa­da facturată este decembrie 2018 – septem­brie 2021. Adică eu nu am plătit sumele astea exorbitante vreo trei ani. De ce nu m-au de­bran­şat dacă aveam restanţele astea? Ni­meni nu-mi dă nici o explicaţie”, mai spune Elena Mondocescu. „Este clar că vorbim des­pre o eroare a furnizorului, dar a trecut o lună de la emiterea facturilor şi nimeni nu a în­dreptat situaţia. Singura soluţie este să ne ju­decăm cu ENEL”, a precizat Mirela Trandafir, avocata femeii. Reprezentantul companiei ENEL nu a putut fi contactat deocamdată pen­tru a oferi punctul de vedere al com­pa­niei. Vom reveni cu precizările respective ime­diat ce ne vor fi puse la dispoziţie.

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura