Telverde pentru asistenţă psihologică după Covid
Primăria Municipiului Deva, prin Direcţia de Asistenţă Socială, pune la dispoziţia cetăţenilor o linie telefonică, gratuită, de tip Telverde, la care persoanele afectate de pandemia de COVID-19 pot solicita asistenţă psihologică şi juridică orientativă.
Linia telefonică va fi funcţională începând de ieri, 19 mai 2021, ora 8:00 şi poate fi apelată din orice reţea, la numărul 0800500022, exclusiv pentru aspecte legate sau generate de SARS-CoV-2.
Apelurile vor fi preluate de operatori, de luni până joi, între orele 8:00-16:30 şi vineri, între orele 8:00-14:00.
Asistenţa psihologică şi juridică orientativă va fi acordată, gratuit, de specialişti ai Direcţiei de Asistenţă Socială Deva şi se efectuează pe bază de programare. Serviciile de asistenţă psihologică şi juridică orientativă se vor acorda telefonic – prin apel vocal sau video, în funcţie de opţiunea solicitantului.
Dacă persoana care are nevoie de asistenţă psihologică orientativă este minoră, este obligatoriu acordul părinţilor.
Procedura de acordare a asistenţei psihologice şi juridice orientative persoanelor afectate de pandemia de COVID-19 a fost aprobată prin Hotărârea Consiliului Local nr. 168/2021. (A.Năstase)