ComunitatePolitica si administratie

Telverde pentru asistenţă psihologică după Covid

Primăria Municipiului Deva, prin Direcţia de Asistenţă Socială, pune la dispoziţia ce­tăţenilor o linie telefonică, gratuită, de tip Telverde, la care persoanele afectate de pan­demia de COVID-19 pot solicita asis­tenţă psihologică şi juridică orientativă.
Linia telefonică va fi funcţională înce­pând de ieri, 19 mai 2021, ora 8:00 şi poate fi apelată din orice reţea, la numărul 0800500022, exclusiv pentru aspecte legate sau generate de SARS-CoV-2.
Apelurile vor fi preluate de operatori, de luni până joi, între orele 8:00-16:30 şi vineri, între orele 8:00-14:00.
Asistenţa psihologică şi juridică orient­ativă va fi acordată, gratuit, de specialişti ai Direcţiei de Asistenţă Socială Deva şi se efectuează pe bază de programare. Servi­ciile de asistenţă psihologică şi juridică orien­tativă se vor acorda telefonic – pri­n apel vocal sau video, în funcţie de opţiunea solicitantului.
Dacă persoana care are nevoie de asis­tenţă psihologică orientativă este minoră, este obligatoriu acordul părinţilor.
Procedura de acordare a asistenţei psi­hologice şi juridice orientative persoanelor afectate de pandemia de COVID-19 a fost aprobată prin Hotărârea Consiliului Local nr. 168/2021. (A.Năstase)

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura