ComunitatePolitica si administratie

Sediul administrativ din Crişcior, într-un proces de extindere şi modernizare

Magdalena Şerban

Declarată campioană în atragerea de fonduri europene, conducerea Primăriei Comunei Crişcior a considerat că după numeroase investiţii demarate din fonduri de la UE, a venit timpul ca sediul administrativ să fie adaptat la vremurile actuale, oferind condiţii decente de lucru.

Era timpul pentru schimbare
„În cadrul Programului Naţional de Dez­vol­tare Locală (PNDL) am câştigat un proiect de extindere prin mansardare a sediului pri­mă­riei, dar şi de reabilitare şi modernizare a acestuia. Estimativ, costurile stabilite în func­ţie de indicatorii tehnici ajung la 783.374,00 lei, dar există şi cheltuieli neeligibile pe care le vom asigura noi, din bugetul propriu. La final, suplimentarea va însemna aproape dublarea spaţiului.Să lucrezi cite patru sau cinci într-un birou pentru două persoane, e prea mult. Nu doar că activitatea era greu de desfăşurat, ci şi oamenii care veneau la primărie trebuiau să aştepte mai mult. Suntem circa 22 de angajaţi, cu patru mai puţin decât prevede organigrama. Se im­puneau modificări majore, deoarece în afară de zugrăveli, aici nu s-au executat reabilitări mari, deşi situaţia o cerea. Nici încălzire cen­trală nu aveam, ci apelam la sobe pe lemn. Aşa că vom beneficia de un sistem nou de încălzire, pe bază de centrală ce funcţionează cu lemne. Ne actualizăm, de fapt, la anul 2021 şi la cerinţele societăţii”, precizează Ovidiu Furdui (foto), primarul din Crişcior. Acesta do­reşte să le reamintească cetăţenilor că momentan, activitatea administrativă se desfăşoară la Centrul de Informare Turistică situat în Gura Barza, pe Calea Zarandului, nr. 22B, până când se vor finaliza lucrările amintite. ,,Mulţumesc tuturor pentru buna în­ţe­legere, însă aşa cum se întâmplă în majoritatea lucrurilor ce trebuie schimbate, e nevoie de puţin efort şi de disconfort pentru a se ajunge la mai bine. E o perioadă de tran­ziţie, dar asta nu înseamnă că nu se mai activează deloc, ci oricine are nevoie de adeverinţe sau diverse documente ori vrea să facă plăţi, o poate face în continuare”, a subliniat primarul.

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura