Produsele cosmetice italiene Pupa: caracteristici și istoricul brandului

21 aprilie 2020 | Adauga un comentariu | Publicat in: Publicitate

Cosmetica PUPA (Milano) nu este doar un nivel ridicat de dezvoltare creativă, ci și o calitate înaltă, care completează stilul renumit  din lume, venit din Italia, testat de ani buni.

Produsele cosmetice Pupa sunt în trend indiferent de perioada anului. Compania produce multe remedii de bază și profesionale, care o fac să pară perfectă.

Culorile roșu și negru sunt cele care evidențiază brandul italian. Combinația de roșu și negru a fost foarte populară în ultima vreme, deoarece roșul este asociat cu pasiunea, iar negrul cu stilul.

Acesta produce o varietate de produse cosmetice decorative și parfumuri excelente. Acum acest brand este deținut de compania multinațională Micys Company.

Brandul a apărut în 1976. A fost creat de familia Gatti. Acest cosmetic a fost conceput ca o linie doar pentru adolescenți și femei sub 30 de ani. Inițial, au fost produse farduri, rujuri, fond de ten și produse cosmetice pentru păr, folosind ca exemplu produsele Estel.

Textura, care nu blochează pielea adolescenților și recipientele originale au fost caracteristicile evidente ale brandului. Proiectarea ambalajelor a devenit cea mai bună mișcare de marketing. Magazine deschise în Japonia, America, Anglia, Franța și alte țări. În anii 90, Pupa s-a dezvoltat în special activ. 1996 este un an semnificativ în istoria lui. Primul parfum numit Fiorilu a fost lansat, mirosea a flori, fructe, copaci. În acest moment, au fost lansate farduri perlate și rujuri duble, care au devenit extrem de populare.

În prezent, Pupa este unul dintre principalele prezentări pe piața de masă. Sunt disponibile o varietate de produse cosmetice, inclusiv iluminatoare,concealer, pudră, creme, rujuri, farduri, mascara etc. Scopul companiei este să surprindă clientul cu o infinitate de fantezie. Acum nu este doar un brand pentru adolescente, ci și pentru femeile care au peste patruzeci de ani. Rujul de culoare roșie a devenit simbolul care a oferit cele mai multe glorii. Anume „femeia în roșu” este succesul nerostit al companiei.

Atunci când se dezvoltă designul noilor colecții, principalul obiectiv al designerilor este să uimească dorințele consumatorilor, să creeze remedii care nu numai că ar fi utile în realizarea machiajului, ci și să ofere plăcere estetică.

Creatorii brandului din Milano susțin că au căutat mereu și se străduiesc să dezvăluie frumusețea și farmecul unei femei din toate părțile. Peste optzeci de țări optează pentru aceste minunate soluții. Mai mult, aceste produse cosmetice pot fi comandate de pe magazinul online.

 

Scrie un comentariu

stiri si ziare
Citește articolul precedent:
Înjunghiat de tovarășul de pahar

Duminică, în jurul orei 22.15, Poliţia Oraşului Călan a fost sesizată telefonic de un tânăr de 21 de ani, din...

Situația infecțiilor cu Covid-19 în județ și la nivel național, luni, 20 aprilie 2020

Până luni, 20 aprilie, în județul Hunedoara un număr de 392 de persoane au fost confirmate pozitiv la infecția cu...

NEWS ALERT. Scandalul din Hunedoara: patru dintre atacatorii polițiștilor au fost arestați!

Duminică, 19 aprilie, după ce mai mulți indivizi din cartierul Micro 6 nord, din Hunedoara au atacat sâmbătă, după-amiază, echipajele...

Închide