Comunitate

Primăria Deva a făcut ordine în denumirea şi numerotarea străzilor

Natalia Bumbac 04 deva (1)

Procesul de redenumire a străzilor şi de renumerotare a imobilelor din municipiul Deva şi din localităţile aparţinătoare iniţiat în 2013 de administraţia locală, se apropie de final. Până acum, au fost inventariate peste 90 la sută dintre drumurile publice de pe teritoriul administrativ al municipiului Deva, asta însemnând un număr de 224 de străzi, dintr-un total de 250.
O inventariere completă a locuinţelor şi a străzilor din Deva şi din localităţile aparţinătoare a devenit necesară pentru că apăreau diverse neconcordanţe între realităţile din teren şi cele scriptice. Spre exemplu, în Deva erau mai multe străzi cu aceeaşi denumire, sau erau străzi care existau doar pe hârtie, nu şi în realitate.
Astfel, cei de la Serviciul de Urbanism al Primăriei Deva au luat la pas fiecare stradă din municipiu şi din localităţile aparţinătoare, pentru a întocmi o bază de date care să corespundă cu realitatea din teren.
„În aproximativ o lună, se va încheia procesul de redenumire şi renumerotare a străzilor din Deva şi localităţile aparţinătoare. După care se va întruni comisia formată din câte un reprezentant de la toate serviciile din primărie, plus un reprezentant de la Cadastru şi de la Evidenţa Populaţiei, care va aviza documentaţia, ca mai apoi să fie supusă aprobării în Consiliul local. În paralel, se lucrează la programul de montare a plăcuţelor pe străzile care au situaţia clarificată, cu excepţia străzilor care au primit denumiri noi”, a declarat Maria Angela Kalauz, arhitectul şef al municipiului Deva.
Potrivit aceleiaşi surse, cele mai multe modificări au fost făcute în zonele rezidenţiale, unde aproximativ pentru 10 la sută din imobile au fost modificate coordonatele în ceea ce priveşte numărul sau denumirea străzii. După ce documentele vor fi aprobate în CL Deva, cetăţenii, ale căror imobile au fost renumerotate sau locuiesc pe străzi care au fost redenumite, vor trebui să-şi actualizeze şi actele de identitate sau alte documente în care apar aceste date. Aceştia vor trebui să se prezinte la primărie pentru a solicita o adeverinţă cu adresa exactă care le va servi în situaţii precum rectificările din cartea funciară, schimbarea actelor de identitate, încheierea contractelor cu furnizorii de servicii etc.

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura