Politica si administratie

Persoanele fizice şi juridice pot comunica prin serviciile online cu Finanţele Publice

Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Timişoara recomandă, în continuare, comunicarea la distanţă, cu precădere în această perioadă când riscul contaminării cu noul coronavirus este încă prezent şi îndeamnă persoanelefizice şi juridice să utilizeze mijloacele de comunicare la distanţă, în special serviciul on-line „SPAŢIUL PRIVAT VIRTUAL”.
Serviciul on-line „SPAŢIUL PRIVAT VIRTUAL” (SPV) este gratuit, disponibil 24/24 şi are avantajul că pune la dispoziţia contribuabililor persoane fizice şi juridice acte administrative, precum şi alte documente, emise automat sau la cerere. La rândul lor, contribuabilii pot transmite organului fiscal, prin intermediul SPV, declaraţii fiscale, precum şi diverse cereri sau sesizări. Înregistrarea persoanelor fizice şi juridice în „Spaţiul Privat Virtual” se efectuează direct pe https://pfinternet.anaf.ro, sau pe www.anaf.ro în secţiunea „Spaţiul Privat Virtual, rubrica „Înregistrare Utilizatori Persoane Fizice şi Juridice” cu ajutorul unui user şi a unei parole. În situaţia în care contribuabilii deţin un certificat digital calificat înregistrat pe site-ul ANAF, autentificarea în Spaţiul Privat Virtual se face cu ajutorul acestuia.
Îndrumare şi asistenţă privind înrolarea/utilizarea Spaţiului Privat Virtual, pe lângă cea oferită pe site-ul www.anaf.ro, se mai poate obţine şi prin utilizarea serviciului de asistenţă telefonică – Call Center, la numărul de telefon 031.403.91.60.
O alternativă la fel de facilă pentru obţinerea de informaţii avizate, în scris, privind serviciul on-line „SPAŢIUL PRIVAT VIRTUAL” (SPV), este Formularul de contact, disponibil pe site-ul www.anaf.ro, la următorul link: https://www.anaf.ro/asistpublic/. Solicitările astfel primite sunt tratate prioritar de direcţiile de specialitate, iar răspunsurile sunt transmise cu celeritate, anunţă cei de la Finanţele Publice Hunedoara.
„Prin utilizarea Spaţiului Privat Virtual, dar şi prin utilizarea adreselor de e-mail create la nivelul tuturor structurilor subordonate Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Timişoara, se evită deplasarea la unitatea fiscală, ca măsură optimă de asigurare a distanţării sociale şi de limitare a deplasărilor. Adresele de e-mail pot fi vizualizate pe site-ul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Timişoara, accesând link-ul: https://www.anaf.ro/anaf/internet/Timisoara/-Secţiunile «Contact» şi «Structuri subordonate»“, se arată într-un comunicat al finanţiştilor hunedoreni. (A.Năstase)

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura