Persoanele fizice şi juridice pot comunica prin serviciile online cu Finanţele Publice

13 mai 2020 | Adauga un comentariu | Publicat in: Politica si administratie

Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Timişoara recomandă, în continuare, comunicarea la distanţă, cu precădere în această perioadă când riscul contaminării cu noul coronavirus este încă prezent şi îndeamnă persoanelefizice şi juridice să utilizeze mijloacele de comunicare la distanţă, în special serviciul on-line „SPAŢIUL PRIVAT VIRTUAL”.
Serviciul on-line „SPAŢIUL PRIVAT VIRTUAL” (SPV) este gratuit, disponibil 24/24 şi are avantajul că pune la dispoziţia contribuabililor persoane fizice şi juridice acte administrative, precum şi alte documente, emise automat sau la cerere. La rândul lor, contribuabilii pot transmite organului fiscal, prin intermediul SPV, declaraţii fiscale, precum şi diverse cereri sau sesizări. Înregistrarea persoanelor fizice şi juridice în „Spaţiul Privat Virtual” se efectuează direct pe https://pfinternet.anaf.ro, sau pe www.anaf.ro în secţiunea „Spaţiul Privat Virtual, rubrica „Înregistrare Utilizatori Persoane Fizice şi Juridice” cu ajutorul unui user şi a unei parole. În situaţia în care contribuabilii deţin un certificat digital calificat înregistrat pe site-ul ANAF, autentificarea în Spaţiul Privat Virtual se face cu ajutorul acestuia.
Îndrumare şi asistenţă privind înrolarea/utilizarea Spaţiului Privat Virtual, pe lângă cea oferită pe site-ul www.anaf.ro, se mai poate obţine şi prin utilizarea serviciului de asistenţă telefonică – Call Center, la numărul de telefon 031.403.91.60.
O alternativă la fel de facilă pentru obţinerea de informaţii avizate, în scris, privind serviciul on-line „SPAŢIUL PRIVAT VIRTUAL” (SPV), este Formularul de contact, disponibil pe site-ul www.anaf.ro, la următorul link: https://www.anaf.ro/asistpublic/. Solicitările astfel primite sunt tratate prioritar de direcţiile de specialitate, iar răspunsurile sunt transmise cu celeritate, anunţă cei de la Finanţele Publice Hunedoara.
„Prin utilizarea Spaţiului Privat Virtual, dar şi prin utilizarea adreselor de e-mail create la nivelul tuturor structurilor subordonate Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Timişoara, se evită deplasarea la unitatea fiscală, ca măsură optimă de asigurare a distanţării sociale şi de limitare a deplasărilor. Adresele de e-mail pot fi vizualizate pe site-ul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Timişoara, accesând link-ul: https://www.anaf.ro/anaf/internet/Timisoara/-Secţiunile «Contact» şi «Structuri subordonate»“, se arată într-un comunicat al finanţiştilor hunedoreni. (A.Năstase)

Loading...

Scrie un comentariu

stiri si ziare
Citește articolul precedent:
Sarmizegetusa Regia îşi redeschide porţile pentru vizitatori

Serviciul Public de Administrare a Monumentelor Istorice din cadrul Consiliului Judeţean Hunedoara anunţă că, începând cu data de 15 mai...

Vom avea descărcare rutieră de pe A1 la Sântuhalm?

De mult timp se tot vorbeşte de realizarea unei descărcări de pe autostradă, la Sântuhalm, dar nimic nu s-a întâmplat....

Veşti tot mai bune! Aparatele de testare COVID-19 de la Deva şi Hunedoara, incluse în Programul Naţional

În sfârşit, s-a aprobat! De ieri, aparatul PCR de testare pentru COVID-19 de la Spitalul municipal Hunedoara este inclus în...

Închide