Motivul pentru care Nike a rămas alături de Simona Halep după scandalul de dopaj: „Gândiți-vă că au fugit de Maria Sharapova! Au mai multe informații”

Au trecut două luni de când Simona Halep (foto dreapta) (31 de ani) a fost sus­pendată provizoriu pentru dopaj, iar constănțeanca și-a păstrat cel mai important contract de sponsorizare, cu gigantul producător de echipa­ment sportiv Nike. George Cosac (54 de ani), președintele interimar al Federației Române de Tenis (FRT), a explicat motivul, anunță ProSport.

 

Fără decizie definitivă

Cu toate că exista riscul ca Nike să ii suspende contractul Simonei Halep, așa cum fabricantul american de echi­pament sportiv a procedat în cazul Mariei Sharapova (foto stânga) (35 de ani), acest lucru nu s-a întâmplat până acum. Au trecut două luni de la anunțul Agenției Internaționale de Integritate a Tenisului (ITIA), care a acuzat-o ofi­cial de dopaj pe Simona, însă sportiva noastră nu a pierdut nici un sponsor. Bineînțeles că posibilitatea rezilierii contractelor pe care le are Halep nu a dispărut, ținând cont că încă nu există o decizie definitivă în acest caz.

 

A negociat la sânge

George Cosac, președintele in­te­rimar al FRT, susține că Nike a rămas alături de Simona Halep, deoarece re­prezentanții companiei americane cred în nevinovăția româncei: „Uitați-vă că marile companii n-au fugit! Gândiți-vă că Sharapova sau cine a mai fost des­coperită cu substanțe in­ter­zise… Toa­te marile companii au fu­git atunci de respectivul sportiv. Atunci când Maria Sharapova a fost prinsă dopată cu meldonium, în anul 2016, o serie de par­teneri comerciali precum Tag Heuer, Porsche și Nike au anunțat că vor suspenda sau vor pune capăt con­trac­telor lor de parteneriat cu „Masha”. Nike a reluat contractul cu Sharapova în momentul în care ru­soaica a ispășit cele 15 luni de sus­pen­dare și a revenit în turneele oficiale. „Maria a avut în­tot­deauna o poziție clară, ea și-a pre­zen­tat scuzele pentru greșeala sa și a fă­cut apel la sus­pen­darea sa”, a transmis Nike după re­luarea contractului cu Sharapova.Nike este sponsorul de la care Simona Halep încasează cei mai mulți bani: 1,7 milioane de dolari pe sezon! Contractul constănțencei cu Nike a fost negociat la sânge de Ion Țiriac, la scurt timp după ce Halep s-a despărțit de Adidas. Simona mai are contracte de pu­blicitate cu Hublot, Rexona, Dorna, Avon, Dedeman, Banca Transilvania și Urban Monkey.