Motivul pentru care Nike a rămas alături de Simona Halep după scandalul de dopaj: „Gândiți-vă că au fugit de Maria Sharapova! Au mai multe informații”
Au trecut două luni de când Simona Halep (foto dreapta) (31 de ani) a fost suspendată provizoriu pentru dopaj, iar constănțeanca și-a păstrat cel mai important contract de sponsorizare, cu gigantul producător de echipament sportiv Nike. George Cosac (54 de ani), președintele interimar al Federației Române de Tenis (FRT), a explicat motivul, anunță ProSport.
Fără decizie definitivă
Cu toate că exista riscul ca Nike să ii suspende contractul Simonei Halep, așa cum fabricantul american de echipament sportiv a procedat în cazul Mariei Sharapova (foto stânga) (35 de ani), acest lucru nu s-a întâmplat până acum. Au trecut două luni de la anunțul Agenției Internaționale de Integritate a Tenisului (ITIA), care a acuzat-o oficial de dopaj pe Simona, însă sportiva noastră nu a pierdut nici un sponsor. Bineînțeles că posibilitatea rezilierii contractelor pe care le are Halep nu a dispărut, ținând cont că încă nu există o decizie definitivă în acest caz.
A negociat la sânge
George Cosac, președintele interimar al FRT, susține că Nike a rămas alături de Simona Halep, deoarece reprezentanții companiei americane cred în nevinovăția româncei: „Uitați-vă că marile companii n-au fugit! Gândiți-vă că Sharapova sau cine a mai fost descoperită cu substanțe interzise… Toate marile companii au fugit atunci de respectivul sportiv. Atunci când Maria Sharapova a fost prinsă dopată cu meldonium, în anul 2016, o serie de parteneri comerciali precum Tag Heuer, Porsche și Nike au anunțat că vor suspenda sau vor pune capăt contractelor lor de parteneriat cu „Masha”. Nike a reluat contractul cu Sharapova în momentul în care rusoaica a ispășit cele 15 luni de suspendare și a revenit în turneele oficiale. „Maria a avut întotdeauna o poziție clară, ea și-a prezentat scuzele pentru greșeala sa și a făcut apel la suspendarea sa”, a transmis Nike după reluarea contractului cu Sharapova.Nike este sponsorul de la care Simona Halep încasează cei mai mulți bani: 1,7 milioane de dolari pe sezon! Contractul constănțencei cu Nike a fost negociat la sânge de Ion Țiriac, la scurt timp după ce Halep s-a despărțit de Adidas. Simona mai are contracte de publicitate cu Hublot, Rexona, Dorna, Avon, Dedeman, Banca Transilvania și Urban Monkey.