www.mesagerulhunedorean.ro

Gura lumii 30.10.2015

gura-lumii Reclamele îmbunătăţesc, exagerează sau chiar mint în legătură cu calităţile produselor ori serviciilor pe care le promovează, fiecare client realist fiind obligat să fie conştient că niciodată „marfa” nu va fi la fel de „magică” precum o spune publicitatea. Există însă şi strategii publicitare care ajung să dea cu bâta-n baltă la modul ruşinos tocmai pentru că se apucă să ofere lucruri concrete fără să ia măcar în calcul posibilitatea ca vreun client să le pretindă. Este şi cazul strategiei unui hypermarket din municipiul cu cetate care s-a făcut de râs în faţa unor clienţi din cauza unor afişe prin care se laudă cu operativitatea servirii. Astfel, în zona caselor de marcat, mai multe astfel de pliante îi informează pe clienţi că în cazul în care se întâmplă să stea mai mult de cinci minute la rând pentru a-şi achita produsele, iar în magazin nu funcţionează toate casele de marcat va primi un „voucher în valoare de cinci lei”. Cum există şi clienţi care sunt iritaţi de statul la cozi şi evident că niciodată nu funcţionează toate casele de marcat, s-a ajuns în situaţia ca unii să solicite respectivele tichete de cinci lei promise de afişe. Numai că, stupoare, angajaţii mărunţi ai magazinului le-au spus clienţilor că nici măcar nu au primit astfel de „vouchere”, iar alţii mai speriaţi s-au oferit să achite ei cinci lei din buzunarul propriu pentru a nu fi reclamaţi mai departe.

Gradul de civilizaţie al cumpărătorilor este de multe ori la acelaşi nivel redus cu „vigilenţa” angajaţilor unui hypermarket situat pe centura oraşului cu cetate. Ca dovadă, clienţii îşi umplu coşul cu diverse produse, unele perisabile, iar la casa de marcat se răzgândesc şi le abandonează, fie pentru că nu le ajung banii, fie pentru că şi-au amintit că mai au acel produs acasă, în frigider. Din păcate, produsele abandonate ajung să îşi facă veacul în coşurile speciale de la casele de marcat sau pe diverse rafturi din apropiere, întrucât angajaţii magazinului nu se grăbesc să le pună la locul lor. Din cauza acestor practici, unele produse mai sensibile şi care sunt afectate de condiţiile de depozitare improprii ajung înapoi pe raftul de provenienţă în condiţii nu tocmai  conforme cu standardele alimentare în vigoare.

One thought on “Gura lumii 30.10.2015

  • 29 octombrie 2015 la 23:06
    Permalink

    Vorbiti prostii ma.

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.