ComunitateFlashPolitica si administratie

Beneficiarii cardurilor de energie pot suna la call center pentru a chema poștașul acasă să-i încaseze factura

De ieri, poștașii vor putea folosi ter­minale mobile pentru a încasa facturi cu cardurile de energie. În acest scop, Poșta Română a achiziționat 7.000 de PDA-uri.
Întrebat dacă angajații poștei au în­vă­țat să folosească aceste aparate, direc­torul Poștei spune că ”este un alt test pe care o să-l aflăm săptămâna viitoare. În principiu nu ne facem griji, pentru că uti­lizarea unui PDA nu necesită o pregătire mai mare decât cunoștințele necesare pentru folosirea unui telefon mobil mo­dern. Așa că nu cred că va fi o problemă mai ales că utilizarea lui necesită doar folosirea unei aplicații în primă fază”.

Call center să ceri poștașul
Valentin Ștefan nu crede că toți poș­tașii vor folosi aceste aparate pentru în­ca­sarea facturilor. ”De asta am cum­pă­rat doar 7.000 de PDA-uri, când noi avem 10.000 de poștași. Vrem doar să ne asigurăm că există o acoperire re­zonabilă pentru clienții noștri să poată să-și plătească facturile comod”, a spus Valentin Ștefan, directorul Poștei Române. Directorul Poștei Române spu­ne că majoritatea beneficiarilor aces­tor carduri sunt pensionari care știu și zilele în care poștașii vin la ei acasă. În cazul în care o persoană nu știe ziua în care poștașul se află în zona sa, atunci poate suna la call-centerul Poștei Române la numărul 031.9966. La acest număr poate solicita ca un poștaș să vină la adresa sa pentru a-i încasa fac­tura. „Majoritatea beneficiarilor de car­duri de energie sunt și clienții noștri. Adică sunt fie pensionari și le ducem pensiile acasă, sunt fie persoane care pri­mesc ajutor social sau alt tip de ajutor din partea statului, așa că există deja o legătură între angajatul poștei și per­soa­na respectivă, se știe un nr. de tele­fon, se cunosc. Dacă există o persoană care nu cunoaște poștașul, atunci acea persoană poate să sune la call-centerul pus la dispoziție de Poșta Română la numărul de telefon 031.9966 și poate să ceară să vină un poștaș acasă și să-i încaseze factura. E un serviciu nou pen­tru noi și avem puține emoții să nu pier­dem vreo solicitare. Așa cum un coleg al nostru știe că trebuie să ducă o scri­soa­re la o anumită adresă, poate să meargă fizic acolo fără să ducă nimic”, mai spu­ne Valentin Ștefan.

Mii de apeluri
Directorul Poștei Române a precizat că recordul apelurilor la call-center a fost înregistrat miercuri, când au fost peste 8.000 de apeluri. ”Ne descurcăm foarte bine pentru un call-center creat special pentru acest proiect. Există niș­te perioade în zi, cum ar fi prânzul, când timpul de așteptare este mai lung”. Cei mai mulți întreabă când primesc cardul, dacă îl mai primesc și dacă sunt eligibili pentru acest card de energie.
Dacă beneficiarul are alt domiciliu decât cel scris pe cardul de energie: con­tractul de furnizare a energiei la domi­ci­liul de­clarat + declarație pe proprie răs­pundere a beneficiarului, că utilizează ajutorul pen­tru domiciliul la care locuiește.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura