Abonaţii Apa Serv Valea Jiului sunt chestionaţi în legătură cu calitatea serviciilor oferite de companie

Maximilian Gânju

Operatorul de apă şi canal din Valea Jiului, Sc Apa Serv, a distribuit 1.500 de chestionare la centrele de încasări, la secţiile de exploatare, dar şi la angajaţii care merg în controale pe teren. Acestea sunt completate de clienţi, iar după analizarea fiecăruia se decide unde sunt punctele nevralgice şi ce măsuri trebuie luate pentru remedierea lor.

„Am încercat să prindem opinia beneficiarilor noştri atunci când merg să plătească facturile, când văd că se fac lucrări în zona lor, şi atunci când echipele noastre merg să-i controleze. Să fie o acţiune pe mai multe paliere, din care noi să tragem nişte concluzii. Obligativitatea omului este să noteze localitatea şi strada pe care locuieşte, ca să ştim unde să acţionăm dacă sunt probleme”, a declarat Cristian Ionică (foto), directorul general al Apa Serv Valea Jiului SA.
Campania a demarat în urmă cu circa două săptămâni, însă va continua şi în următoarea perioadă. Studiul privind calitatea serviciilor publice de alimentare cu apă potabilă şi a celor de canalizare în localităţile din Valea Jiului, iniţiat de operatorul de apă şi canal, răspunde unor întrebări şi oferă consumatorilor şi posibilitatea de a face propuneri sau de a indica probleme. ”Prin acest chestionar vrem să vedem, în primul rând, unde mai există probleme şi care este natura acestora, dar şi să măsurăm felul în care oamenii percep modul în care suntem capabili să rezolvăm aceste probleme. De aceea, rugămintea mea este ca în chestionar să fie precizat cartierul în care locuieşte clientul, pentru a putea evalua rapid situaţia şi interveni pentru rezolvarea problemelor, acolo unde este cazul”, a precizat directorul general al societăţii.
În ultimii ani, SC Apa Serv Valea Jiului a implementat o serie de programe care să îmbunătăţească serviciile oferite populaţiei, şi mai ales să economisească din timpul clienţilor. Pe lângă investiţiile majore în infrastructură, ceea ce a dus la atragerea de noi clienţi, operatorul a implementat şi proiectul în urma căruia clienţii îşi pot achita facturile prin metodele electronice de plată, ori îşi pot transmite on-line consumul de apă lunar, fără a mai fi nevoie de a se deplasa la sediul societăţii ori la centrele de încasări.

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.