Comunitate

Șoimuș: Serviciul public de gospodărire, la dispoziția cetățenilor

Magdalena Șerban

Printre multe investiții și proiecte de modernizare, anul 2021 a însemnat pentru conducerea comunei Șoimuș înființarea Serviciului Public de Gospodărire, entitate care are în planul de acțiuni diverse lucrări edilitare. Este încă un obiectiv gândit și pus în practică de primarul de aici, care vrea să aducă localitățile aparținătoare cât mai aproape de condițiile urbane, însă fără a știrbi din specificul local.

Urmează peisagistica
„Avem echipe organizate pe diverse seg­mente de activitate, de la deszăpezire la întreținere de drumuri, iluminat public, cu­ră­țenie stradală etc. Utilajele le-au fost date de la primărie și sunt multiple. Dispun de buldo­excavator, nacelă, vidanjă, două basculante, unimog pentru defrișare (vine perioada de primăvară-vară când vor trebui defrișate zonele verzi) plus mici utilaje precum ge­ne­rator, motopompe în caz de inundații și alte elemente de uz edilitar. Angajații pe care i-am avut la primărie și munceau pe aceste utilaje au fost transferați la Serviciul Public. În total, sunt 11 oameni care lucrează în cadrul acestui serviciu, fiecare având sarcini pre­sta­bilite. Fac prestări servicii și pentru vidan­ja­rea foselor septice acolo unde gospodăriile nu beneficiază de rețea integrată de cana­lizare și sunt solicitați să intervină. Este contracost, dar suma e una decentă, fiind o medie între cheltuiala cu combustibilul și salariile. Serviciul nu trebuie să aducă profit, nu acesta este scopul său, ci doar să ajute co­munitatea. De asta și este cu adresa­bi­li­tate publică. Ce mai vreau să subliniez este că după ce vom finaliza partea cu asfaltările, în general cu drumurile, vom aborda zonele verzi, urmărind înfrumusețarea lor prin apli­carea unei strategii ce ține de peisagistică. E necesară, mai ales când anotimpurile își aduc paletarul de culori, punând în valoare florile și orice areal verde care este tuns și îngrijit”, a afirmat primarul din Șoimuș, Mihai Gabriel Irimie (foto).

Contact în caz de nevoie
Primarul a mai spus că Serviciul poate fi sesizat 24 h/24 h, toți cei care întâmpină probleme fiind rugați să sune la numărul de telefon 0741152922 pentru a se putea interveni de îndată. Nu e vorba doar de deszăpezire, ci și de iluminat public, de exemplu, sau orice vizează bunul mers al lucrurilor. “Dacă au lampã defectã pe stâlpul din fața casei sau pe drumul care duce spre casă pot suna la 0254237350, între orele 8.00-16.00, vor comunica numărul casei unde este lampa defectă sau numărul stâl­pului și vom remedia situația în maximum 24 ore. Este bine să fim în permanență în con­tact cu ceea ce se întâmplă la nivel de co­mună, stând în puterea noastră să sprijinim cetățenii. De aceea și-au pus încrederea în noi”, a încheiat primarul.

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura