Mierea (II)

06 Simona Timofte 885545343_nSimona Timofte

Mulţi pacienţi care vor să slăbească se feresc de miere, pentru că are un conţinut caloric aproape la fel de mare ca şi al zahărului (80 la sută glucide, faţă de zahăr 100 la sută glucide).
Este adevărat că dacă vrei să slăbeşti, nu trebuie să faci exces nici de miere şi nici de zahăr. Dar dacă vrei să o înlocuieşti doar pentru conţinutul caloric, ar fi bine să te mai gândeşti încă o dată, pentru că nu o să te ajute dacă eşti obişnuit cu cantităţi industriale de zahăr. O să foloseşti cantităţi industriale şi din miere. Moderaţia în toate este cuvântul minune… Ideea de bază ar fi să înlocuieşti zaharul rafinat, pentru că acesta este un aliment lipsit de viaţă (calorii goale) şi face numai rău în organism (de la obezitate, ateroscleroză până la accidente vasculare) şi nu doar pentru că îngraşă. Mierea (ca şi toate produsele stupului), spre deosebire de zahăr are o încărcătură vitală, fiind produsă de aceste fiinţe minuscule ca aliment propriu, firesc, care le păstrează sănătatea şi vigoarea. Numeroase studii atestă faptul că mierea are proprietăţi antioxidante precum şi o deosebită capacitate antimicrobiană… nici o bacterie nu poate supravieţui în miere… Nu cred că trebuie să vă spun câte alte proprietăţi are mierea: antitusivă (alături de cimbrişor şi de pătlagină) sau alături de lămâie; antiinflamatoare; favorizează absorbţia calciului şi a altor nutrienţi; extern: masajul anticelulitic cu miere… nu mi-ar ajunge spaţiul să vă enumăr toate proprietăţile mierii, dar găsiţi pe net site-uri specializate pe apicultură… Concluzia? Folosiţi acest aliment atât intern cât şi extern, pentru că vă prelungeşte viaţa şi vă păstrează tinereţea şi frumuseţea… cu măsură…

(Informaţii suplimentare şi programări la tel. 0741-087.588 sau la Cabinet nutriţie Simona Timofte, Deva, Piaţa Victoriei, clădirea IPH, camera 8, parter)

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.