Haţegana şi „Hunedoara de Mâine”

Nicolle Ebner

Proiectele a trei organizaţii non-guvernamentale din judeţul Hunedoara au fost finanţate de către Haţegana, cu câte 20.000 lei, pentru implementarea unor proiecte în domeniile turism, cultură şi social, domenii considerate importante la nivel judeţean.

Heineken susţine dezvoltarea comunităţii locale

Programul „Hunedoara de mâine”, lansat în luna februarie a acestui an de către Haţegana, împreună cu Asociaţia „Hands Across România”, este dedicat susţinerii şi dezvoltării comunităţii locale şi a fost adresat tuturor organizaţiilor non-guvernamentale din judeţul nostru. Programul s-a desfăşurat sub forma unui concurs de proiecte pe trei domenii diferite, identificate ca fiind importante pentru judeţul nostru, respectiv: cultură, social, turism. Au fost înscrise 20 de proiecte, însă doar trei au fost declarate câştigătoare. Finanţarea acordată de către Haţegana, fiecărui proiect câştigător, este de 20.000 lei, sumă destinată implementării acestora. „Numărul mare de proiecte înscrise în programul «Hunedoara de Mâine» confirmă faptul că iniţiativa noastră de implicare în susţinerea şi dezvoltarea comunităţii locale din judeţul Hunedoara a fost bine primită. (…) Implicarea Haţegana în proiecte dedicate regiunii de origine a mărcii nu se va încheia odată cu proiectul «Hunedoara de Mâine», ci vom continua să investim în dezvoltarea de programe relevante pentru comunitatea locală a judeţului”, se arată într-un comunicat semnat de Jan Derck van Karnebeek, general manager Heineken România.

Zeci de proiecte, trei câştigători

În domeniul social, a fost desemnat câştigător proiectul „O familie mai integrată, o comunitate mai dezvoltată”, aparţinând organizaţiei „Caritas-Asistenţă Socială, Centru de Zi Maria Stein Petroşani” şi care va fi implementat în cartierul Bosnia-Petroşani. În domeniul turismului, „Asociaţia de ecologie Petro Aqua” a câştigat concursul cu proiectul „365 de zile de turism în Valea Jiului”, banii urmând a fi utilizaţi pentru editarea unui material mai complex, sub forma unei hărţi necesare cunoaşterii în amănunţime a tuturor obiectivelor din Valea Jiului. Pe domeniul cultural, concursul a fost câştigat de „Asociaţia pentru Dezvoltarea Durabilă a Integrării, cu proiectul „Tezaurul hunedorean – festival de muzică şi dans”. „Scopul acestui proiect îl reprezintă organizarea Festivalului judeţean Tezaurul Hunedorean-festival de muzică şi dans, răspunzând astfel nevoii de a educa prin cultură, în diferitele ei forme”, a declarat Iulius Bedea, preşedintele asociaţiei ce are sediul în Simeria.

Implicare în viaţa comunităţii

La jumătatea lunii ianuarie 2010, Heineken România, cel de-al doilea mare producător de bere din industria locală de profil, a anunţat că, pentru a-şi consolida poziţia competitivă pe piaţa berii din România, va închide fabrica de la Haţeg, urmând să transfere producţia către celelalte fabrici ale sale din ţară. Considerând că are o responsabilitate mare faţă de toţi angajaţii din Haţeg, conducerea Heineken România a adoptat un set complet de măsuri, pentru a reduce impactul închiderii fabricii. Prin programul „Hunedoara de Mâine”, Haţegana face un pas înainte şi prin implicarea în viaţa comunităţii care a creat berea Haţegana, considerată mândria Ţării Haţegului.

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

stiri si ziare