Gura lumii

O tânără blondă şi sexy, care este destul de activă în lumea politică locală, în rol de asistentă a celui mai tânăr reprezentant din judeţ, a partidului cu trei trandafiri, în camera superioară a Parlamentului, cică s-a apucat recent de afaceri. Spre cinstea ei, fata n-a intrat în vreo combinaţie cu statul, cu sprijinul şefului, ci şi-a tras un site prin care pune în vânzare „veşminte frumoase, de calitate, dar şi genţi sau accesorii pentru femei”. Nu se ştie dacă deschiderea afacerii e dovadă că şeful ei n-o plăteşte suficient de bine, însă frumoasa „politiciană” pare destul de afectată financiar, din moment ce oferă spre vânzare şi haine purtate. Adică, second-hand. Astfel, în oferta prezentă pe site, „marfa” este împărţită în trei categorii, după cum urmează: nou – adică chiar nou, cu etichetă; impecabil – tot nou, dar fără etichetă; bine, poate o fi purtată de câteva ori; vintage – prea frumoasă ca să-i rezişti, hăinuţă cu poveste. Iar explicaţia este de înţeles cu adevărat numai de reprezentantele sexului frumos „că între noi, fetele, ne mai împrumutăm, din când în când, hainele, iar rochiile de la închirieri te vor cuceri, cu siguranţă”.

Oficial şi chiar ştiinţific (adică pe baza statisticii) viteza este principala cauză a mult prea numeroaselor accidente de circulaţie din România. În consecinţă, poliţia s-a dotat recent cu radare extrem de performante (şi scumpe), pentru a-i linişti, chipurile, pe presupuşii vitezomani, semn că purtătorii de chipiu judecă lucrurile doar din acest unghi de vedere extrem. De fapt, zic cârcotaşii, excesele de viteză sunt generate, în România, în 95 la sută din cazuri de infrastructura deficitară. E de înţeles că nu-ţi vine să circuli cu viteza legală de 50 la oră prin diverse comune, când se întâmplă ca drumul să fie liber şi cât de cât circulabil, după ce ai stat ore în şir în coloane, sau ai mers cu 20-30 la oră prin gropi şi hârtoape incredibile. Dincolo de „teoria” vitezei, zvonerii dau de ştire că românii au găsit deja ac de cojocul noilor şi performantelor radare ale poliţiştilor rutierişti. Astfel, pe Internet circulă deja e-mail-uri cu numerele de înmatriculare ale Logan-urilor dotate cu noile aparate. Cică, în judeţul de baştină al preşedintelui, maşinile cu noile radare au numere de Bucureşti, au în componenţă cifra 18, iar prima literă din cele trei este Z. Iar în judeţ la noi, cârcotaşii spun că înmatricularea e aproximativ identică, doar că cifra este alta.

4 comentarii la „Gura lumii

  • 9 martie 2010 la 10:04
    Permalink

    Jurnalistilor, 18 nu e cifra! e numar… mama ei de limba romana!

  • 9 martie 2010 la 10:07
    Permalink

    Din sursele mele, fatuca nu are niciun contract cu tinerelul (dar cu greutate fizica) politician. Si face bani din foarte multe business-uri. N-as plange-o. Bine ca nu lucreaza cu statul, vorba voastra!
    PS: Stiti ca e „ovreica”? Asta spune ceva…

  • 9 martie 2010 la 17:07
    Permalink

    nu stiu cum se face ca la noi toti cei care sar la gatul vreunui jurnalist sunt total pe dinafara in ceea ce priveste critica pe care o aduc.Pt cei care nu stiu cifra sau numar este acelasi lucru.mai puneti mana pe carte inainte de a face pe desteptii

  • 9 martie 2010 la 23:50
    Permalink

    lili draga esti complet alaturi. cifra si numar nu sunt unul si acelasi lucru. 1,2,3,4,5,6,7,8,9 si 0 sunt in acelasi timp cifre si numere, dupa caz. cifre ca semn grafic si numere ca exprimare aritmetica. 10, 11, 25, 101, etc sunt doar numere iar grafic combinatie de cifre. atat tu cat si ziaristii pe care ii protejezi trebuie sa mai invatati un pic. e drept nu mult dar trebuie sa mai invatati. dupa ce inveti poti, eventual, sa fii tafnoasa si sa sari ca proasta-n…scula.

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.