Gura lumii, 16.07.2013

gura lumiiArbitrajele cu „cântec” care sunt deja la ordinea zilei în multe dintre jocurile sportive şi problemele de organizare au început să fie tot mai frecvente şi la competiţiile individuale care păreau imposibil de „fraudat” prin acest mod, susţin cârcotaşii. Românii sunt însă inventivi, dar şi neatenţi şi rău-intenţionaţi uneori, astfel că la o competiţie derulată recent în judeţ, au existat contestaţii şi discuţii încinse legate de arbitraj. Povestesc zvonerii că unul dintre favoriţii care e şi şef al celei mai puternice echipe participante la concurs s-a supărat la maximum şi a spus că va boicota de acum înainte competiţiile organizate de clubul care a „girat” această întrecere. Gurile rele spun că omul s-a arătat revoltat de faptul că investiţiile, munca şi ambiţiile oamenilor din echipa sa au avut de suferit din cauza unor erori ale organizatorilor şi a unor probleme de arbitraj. Culmea e că organizatorii respectivei întreceri au dat cu bâta-n baltă într-un mod similar şi foarte evident şi la un concurs desfăşurat cu două-trei săptămâni înainte.

Afişarea unui preţ la raft şi taxarea cu un alt preţ mai umflat la casa de marcat este o practică mai murdară decât a celor care se ocupă cu celebrul joc „alba-neagra”. Din păcate, această manevră mârşavă a comercianţilor continuă să fie una destul de uzitată în magazinele din ţara noastră, iar din cauza neatenţiei, mulţi clienţi dau mai mulţi bani decât cred pe anumite produse. Un caz recent ni l-au sesizat cârcotaşii la un magazin de „weekend” din incinta unui hypermarket aflat la un sens giratoriu de la intrarea în oraşul cu cetate. Mizând pe faptul că produsele de mobilier pe care le au la vânzare dau tonul la somn şi…. somnolenţă, reprezentanţii acestui magazin au afişate preţuri de culoare roz foarte atractive la unele tipuri de perne. Cum însă au fost şi clienţi care au cumpărat doar acele produse nu şi altele, mulţi s-au prins că preţul încasat la casa de marcat este unul aproape dublu, reclamând acest lucru reprezentanţilor magazinului. Reacţia consilierilor de vânzări în faţa reclamaţiilor a fost aceea de a propune înapoierea banilor şi a pune eroarea pe seama unei lipse de comunicare între departamentul IT şi cei care afişează preţurile la rafturi. Oricare ar fi scuza, hoţia e hoţie şi ar trebui pedepsită de autorităţi şi de o reacţie pe măsură a clienţilor care ar trebui să evite acest magazin.

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.