Gura lumii

Gura lumii, 14.08.2015

gura-lumiiPierderile din sistemul de aducţiune a apei au băgat în datorii un club din sudul judeţului pus să plătească facturi imense, iar  din cauza restanţelor, sportivii au avut apă cu porţia, iar iarba bazei sportive s-a uscat. Cum în secolul 21, eradicarea lipsei de apă este o prioritate la nivelul Uniunii Europene, se pare că operatorul de apă din zonă s-a angajat să rezolve situaţia, pentru a profita de banii europeni existenţi pentru investiţii de la UE. Simţind că e rost de a-şi umfla muşchii cu „realizarea”, mai mulţi reprezentanţi ai autorităţilor locale s-au declarat sus şi tare iniţiatori, susţinători şi promotori ai proiectului. Situaţia e de râsul lumii, întrucât ani în şir, autorităţile locale în cauză au ignorat problemele clubului legate de pierderile din sistemul de apă. Rămâne doar ca problema apei să se soluţioneze şi ca oamenii să taxeze la vot „gargara” autorităţilor locale.

Cică angajatele unei filiale ce poartă numele unei echipe celebre de fotbal din judeţ, de la o bancă la care sloganul e „flexibilitate”, au trecut într-o zi, în faţa unui singur client, de la acreală la amabilitate şi de la jigniri la scuze. Astfel, în prima etapă, la solicitarea de a efectua un transfer bancar, una dintre funcţionare s-a arătat iritată şi i-a indicat clientului că modul cel mai simplu ar fi fost serviciul de Internet banking, pentru a o scuti pe ea de muncă. Apoi, în runda secundă, o altă angajată mai amabilă a efectuat transferul, însă a uitat să ofere restul clientului, care a plecat grăbit. Omul a revenit la bancă, iar la solicitarea sa de a verifica „monetarul” pentru a demonstra că el chiar nu a primit rest, funcţionara amabilă iniţial s-a arătat şi ea acră şi a replicat că reclamaţia se face pe loc, nu după ce clientul a părăsit banca. La insistenţele celui păgubit de a verifica monetarul la finalul programului şi a-l suna în acea seară, dacă se dovedeşte că are dreptate, angajata s-a arătat şi mai iritată. Totuşi, a doua zi dimineaţa, funcţionara l-a sunat pe clientul aiurit şi pe cel mai cald şi profesional ton posibil şi-a cerut scuze, i-a dat dreptate şi l-a invitat la bancă să îi restituie cei 20 de lei pe care trebuia să-i primească rest.

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura