Actualitate

Cum obţinem informaţii despre pensie on-line?

04 Ilie Toma Director casa de pensi (1)Oana Mihnea

Toţi cei care contribuie la sistemul de pensii publice pot obţine mai multe informaţii legate de acest aspect prin intermediul calculatorului, direct de acasă.
Potrivit datelor furnizate de Ilie Toma (foto), directorul Casei Judeţene de Pensii Hunedoara, sistemul on-line funcţionează de aproximativ opt luni. „Prima condiţie pe care trebuie să o îndeplinească persoana care doreşte să aibă acces la acest serviciu este aceea de a deţine un calculator, conexiune la Internet şi o adresă de e-mail. Apoi, trebuie să se prezinte la sediul CJP Hunedoara cu actul de identitate, în baza căruia i se va da un user şi o parolă. În maximum 24 de ore, contul va fi activ şi poate să îl folosească pentru a obţine informaţiile de care are nevoie: perioada şi suma aferentă cotizaţiei, momentul când poate ieşi la pensie şi mai nou, cuantumul acesteia. De asemenea, la sediul Casei Judeţene de Pensii, solicitantului i se va explica în detaliu cum trebuie să procedeze mai departe“, a precizat Ilie Toma.
Informaţiile sunt disponibile pe site-ul Casei Naţionale de Pensii Publice (www.cnpp.ro), la secţiunea „autentificare“, unde vor fi introduse datele de înregistrare obţinute.

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura