Politica si administratie

Consiliul Judeţean a alocat pentru publicitate peste 1,3 milioane de lei

Maximilian Gânju

Administraţiile publice locale din judeţ, Consiliul Judeţean Hunedoara ori instituţii de stat care sunt finanţate din banii publici, plătesc sume însemnate pentru publicarea diferitelor anunţuri informative sau articole de interes public în presă.
Nimic rău în toată această chestiune cât timp primeşti şi servicii de calitate, iar anunţurile şi articolele respective ajung sub ochii unui număr cât mai mare de cititori sau telespectatori. Problema este că mulţi bani publici au ajuns în conturile unor patroni media în baza prieteniei şi mai puţin pe criterii de calitate şi largă audienţă publică. De pildă, Consiliul Judeţean Hunedoara a alocat, în anul 2014, peste 1,37 milioane lei pentru publicitate în presa scrisă şi audio-vizuală. Cei mai mulţi bani s-au dat în dreptul unor contracte care s-au câştigat fie prin cerere de ofertă către o singură companie fie, prin licitaţii deschise.
Nici primăriile din Valea Jiului nu stau rău la acest capitol, iar cumpărarea de publicitatea în media a scos din bugetele acestor instituţii sume deloc de neglijat. Ca un exemplu, municipalitatea Petroşani a contractat, în anul 2014, servicii de publicitate în presă (scrisă ori audio-video), prin Sistemul Electronic de Achiziţii Publice, de 271.000 de lei.

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura