Apa Serv Valea Jiului, în permanentă legătură cu consumatorii

25 iunie 2018 | 1 Comentariu | Publicat in: Comunitate

După sistemul de audienţe în teren, pe reţelele de socializare ori la sediul societăţii, conducerea operatorului de apă şi canal din Valea Jiului mai vine cu o metodă prin care consumatorii să poată afla informaţii sau să semnaleze deficienţele într-un timp cât mai scurt.

Inginerii operatorului de apă îşi vor dezvolta website-ul prin intermediul căruia oamenii să poată fi în contact permanent cu conducerea şi să poată transmite sugestii şi sesizări. Potrivit directorului general al Apa Serv, Costel Avram (foto), în ultimii ani societatea a făcut mai multe investiţii prin care să vină în întâmpinarea clienţilor. Avram spune că nu este suficient ”doar să dai apă oamenilor” şi că ”o permanentă comunicare şi colaborare între părţi este esenţială” atât pentru societate, cât şi pentru populaţie. Apa Serv Valea Jiului a implementat şi serviciul electronic prin care consumatorii pot fi anunţaţi în timp real de restricţiile de apă, dar şi alte servicii care să elimine birocraţia. (M.Gânju)

Loading...

Comentarii (1)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. gigi spune:

    Eu întrebare:de de mult:de ce ati majorat tva la apa uzata?
    Si Nu raspundeti!
    Unde e dialogul cu consumatorul?

Scrie un comentariu

stiri si ziare
Protected by Webpro.ro
Citește articolul precedent:
Doi elevi din judeţ, eliminaţi de la Bacalaureat

Doi elevi din judeţ au fost eliminaţi din prima probă scrisă a Bacalaureatului, care s-a desfăşurat ieri, 25 iunie. Potrivit...

Azil ilegal, sub nasul autorităţilor

La doi paşi de centrul Devei, pe strada Aurel Vlaicu, funcţionează un azil de bătrâni. Circa 40 de vârstnici sunt...

Episcopia Devei şi Hunedoarei pierde un prim proces împotriva deţinătorilor mărcii „Părintele Arsenie Boca”

Natalia Bumbac Episcopia Devei şi Hunedoarei a deschis două procese la Tribunalul Bucureşti împotriva a două persoane şi a unei...

Închide