Sport

Start cu dreptul la Vitezã în Coastã

Pilotul brădean Mihai Cîmpeanu (foto) s-a clasat pe locul doi la grupa H5 şi pe poziţia a 11-a la general la „Trofeul Teliu“, prima etapă din 2012 a Campionatului Naţional de Viteză în Coastă.

Susţinut de motor, încurcat de cauciucuri

Reviziile substanţiale efectuate în pauza competiţională la bolidul Mitsubishi Evo 8 s-au dovedit eficiente, iar maşina a mers aproape perfect în prima cursă a sezonului. Drept urmare, la grupa H5, Mihai Cîmpeanu a fost depăşit doar de Paul Andronic, vicecampionul naţional de anul trecut. Pilotul brădean s-a prezentat onorabil şi în duelul cu bolizii de clasă superioară şi a reuşit să se claseze pe locul 11 în ierarhia open. „Motorul a mers foarte bine, iar puterea maşinii a fost superioară faţă de sezonul trecut. Tehnicitatea deosebită a traseului m-a avantajat, iar rezultatele sunt promiţătoare. Din păcate, nu am avut pregătite cauciucuri speciale pentru asfalt umed şi am pierdut secunde preţioase“, a afirmat Mihai Cîmpeanu.

Curse cu năbădăi

Dubutul sezonului 2012 în Campionatul Naţional de Viteză în Coastă a fost extrem de agitat. Prima zi de concurs a fost marcată de ploaie şi de mai multe ieşiri în decor, care au provocat anularea primei etape oficiale. Duminică, în ziua a doua de concurs, ploaia a dispărut, însă incidentele au continuat. Alţi trei piloţi au ieşit în decor şi a fost nevoie de intervenţia ambulanţelor şi de transportarea piloţilor de urgenţă la spital. Din fericire, nici unul nu a avut probleme grave, astfel că organizatorii au decis continuarea cursei. „S-a rulat cu viteze foarte mari, iar anumite porţiuni din traseu erau înşelătoare, astfel că mai mulţi piloţi au picat în capcană şi au ieşit în decor“, a precizat pilotul brădean.

Hora a stabilit un nou record

Campionul în exerciţiu, Lucien Hora, s-a impus fără probleme la Teliu, monopostul său, Lola F 3000, fiind de departe cel mai performant din competiţie. Hora a fost generos şi cu publicul şi a participat în toate manşele de antrenament şi concurs, pentru a face spectacol, deşi era evident că poate câştiga fără teste. Cel mai rapid timp l-a reuşit în a doua manşă de antrenamente, când a oprit cronometrul înainte de „borna“ de un minut şi 40 de secunde şi a stabilit un nou record al traseului.
În sezonul 2012, pilotul brădean va fi sprijinit financiar de următorii sponsori: Primăria Brad, Consiliul Local Brad, DruPo, Autosenna Deva, Lori Alba Brad, Festimani Comprest Deva, Herdan Exchange Deva, SC Casteco Invest Deva, Orhan Piese Auto Deva, Autovim Parbrize Deva şi Axis Security. (C. Marinuţ)

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura