Actualitate

Punctul Enel Deva, luat cu asalt de clienţi

02 enelAlice Brandisz

Mai mulţi hunedoreni s-au adresat redacţiei noastre, nemulţumiţi că la Punctul Enel din Deva, unde se încheie contractele de furnizare a energiei electrice, este mereu aglomeraţie. Salariaţii de acolo sunt acuzaţi că lucrează cu încetinitorul şi că oamenii sunt nevoiţi să se deplaseze la Deva, din tot judeţul, pentru a-şi rezolva problemele legate de această companie.

Lume multă la ghişee
Oricare ar fi problema pentru care te prezinţi aici, trebuie să fii înarmat cu răbdare şi timp, deoarece ai de aşteptat mult şi bine până îţi vine rândul. Chiar dacă ai venit aici pentru o simplă întrebare, nu o poţi afla imediat, deoarece, din lipsă de personal, funcţionează un singur ghişeu atât pentru informaţii cât şi pentru plata facturilor. Dacă întrebarea ta este una accesibilă, te lămureşte imediat persoana amabilă de la pază, care ajută în permanenţă pesonalul de acolo cu tot ce poate. Îi sfătuieşte pe oameni, ţine evidenţa bonurilor de ordine şi îi îndrumă pe clienţi către birouri. Dacă însă problema ta este mai complexă, nu mai este de competenţa ei şi atunci eşti îndrumat spre ghişeul unde aşteaptă zeci de oameni să îşi plătească facturile. Astfel, „pentru o simplă informaţie, eşti nevoit să stai la coadă cel puţin jumătate de oră“, spune unul dintre clienţi, care a dorit să îşi păstreze anonimatul.

Toţi vor la Deva
Indiferent că este vorba de încheierea unui contract nou, de prelungire, modificare sau transferare a unui contract deja existent, clienţii se confruntă cu aceeaşi neplăcere, aglomeraţia şi timpul îndelungat pe care trebuie să îl petreacă pe holurile sediului respectiv. Însă, asta se întâmplă pentru că oameni din tot judeţul apelează la punctul din Deva. Unii, care vin mai de departe, fac în aşa fel încât să ajungă încă de la prima oră, pentru a fi printre primii. Şi, dacă au noroc să prindă un bon de ordine mai repede şi au toate documentele în regulă, pot primi contractul pe loc. Deşi pentru astfel de servicii, aceştia pot apela şi la alte sedii sau puncte de lucru din judeţ, vin totuşi în reşedinţă şi astfel, compania care furnizează energie electrică este în permanenţă luată cu asalt.

Mai multe puncte Enel
Am solicitat punctul de vedere al companiei Enel Energie, în legătură cu situaţia prezentată. Potrivit reprezentanţilor companiei, clienţii pot apela şi la alte puncte Enel pentru serviciile dorite, astfel fiind evitată aglomeraţia de la sediul principal din municipiul reşedinţă de judeţ. „În judeţul Hunedoara, Enel Energie desfăşoară activitatea de relaţii cu clienţii (întocmire contracte, preluare diverse solicitări, cereri de racordare imobile şi altele atât la Punctul Enel din municipiul Deva cât şi la Kiosk-ul Enel din Hunedoara), Petroşani şi Haţeg. De asemenea, pe website-ul Enel.ro în secţiunea http://www.enel.ro/ro/clienti.html sunt disponibile ofertele comerciale pentru clienţii rezidenţiali şi business, aceştia având posibilitatea de a transmite solicitări de încheiere sau modificare a unui contract de furnizare energie electrică fără a se mai deplasa la Punctul Enel sau la Kiosk-ul Enel. Mai mult decât atât, clienţii Enel Energie din zona Banat pot găsi informaţii privind evidenţa facturilor de energie electrică, calculator tarifar, soldul şi plăţile efectuate, precum şi înregistrarea indexului fie prin intermediul aplicaţiei pentru telefonul mobil MyEnel App”, se arată în comunicatul Enel România.

One thought on “Punctul Enel Deva, luat cu asalt de clienţi

  • Fals ca este deschis sediu Enel in Hateg, e inchis de vreo doi ani.
    De ce ar veni hateganii in Deva la Enel daca ar exista in Hateg ?

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura