Moloţ vrea, totuşi, aeroport la Săuleşti

Sorina Popa

Preşedintele Consiliului Judeţean Hunedoara, Mircea Ioan Moloţ, a declarat recent că nu renunţă la ideea construirii unui aeroport la Săuleşti, investiţie pe care a promis-o de mai mulţi ani.

Aproximativ 90 de milioane de euro
Moloţ susţine că vrea să realizeze un parteneriat public privat, iar un investitor strategic să obţină fondurile necesare pentru construcţia respectivă. Lucrările ar costa aproximativ 90 de milioane de euro. Proiectul a fost propus încă din anul 2009 de liderul liberalilor hunedoreni. Consiliul Judeţean Hunedoara deţine doar 30 de hectare din suprafaţa întreagă, de 100 de hectare, necesară pentru punerea în practică a proiectului unui aeroport la Săuleşti. Mulţi proprietari de teren din zonă se află în proces pentru recuperarea suprafeţelor. Preşedintele Consiliului Judeţean Hunedoara a declarat că oamenii vor fi despăgubiţi, dacă se va face aeroportul acolo.

Pistă lungă de doi kilometri
„Localitatea Săuleşti este singura din judeţul Hunedoara care se pretează la construirea unui aeroport”, a spus Mircea Moloţ. Preşedintele CJ Hunedoara nu a exclus posibilitatea construirii aeroportului în baza unui parteneriat public-privat, din care să facă parte şi Ministerul Transporturilor, ca proprietar al aerodromului de la Săuleşti şi al unei suprafeţe de teren. Proiectul construcţiei aeroportului la Săuleşti prevede ca pista să fie lungă de 2.000 de metri, fiind neceare 100 de hectare pentru terminal şi anexele investiţiei.

7 comentarii la „Moloţ vrea, totuşi, aeroport la Săuleşti

  • 29 octombrie 2012 la 9:26
    Permalink

    Exista vb aia “chelului tichie de margaritar ii lipseste” exact si in cazul de fata, oamenii nu au locuri de munca, traiesc in conditii mizere farà incalzire si apa calda, unii abia daca au ce pune pe masa si multe alte lipsiri, dar…wtf au aeroport!

  • 29 octombrie 2012 la 9:46
    Permalink

    Nu vreau sa fiu eu aia care a dat gaura la macaroana DAR un aeroport nu apare din senin, ca Zana Maseluta exista doar in povesti. Constructia presupune locuri de munca. Existenta lui acolo presupune locuri de munca. Deci argumentul tau, ROana, mi se pare nefondat. Si nu, habar nu am ce culoare politica are Molot sau cum arata daca e pana acolo 🙂

  • 29 octombrie 2012 la 10:13
    Permalink

    Pt ROana – constructia unui aeroport implica si mai multe locuri de munca. Despre ce-ai scris in rest – se poate rezolva partial – incepe campania electorala: poti pune pe masa mici si bere, fasole cu carnati si vin…,ma rog, ce se mai da cu ocaziile astea. Mananci bine , bei si mai bine si dupa aia viata o sa ti se para mai usoara si mai frumoasa. Si nu o sa mai plangi in public ca acu 20 de ani.Priveste totusi in jurul tau.

  • 29 octombrie 2012 la 11:01
    Permalink

    E bine ca “Molot vrea”, da bine in campania electorala !!!
    Mai nasol este ca “nu prea poate” si ca dupa orice reguli economice si de bun simt, nimeni in lumea asta(mai putin la usele), nu construieste o asemenea investitie cind in jurul Devei, pe o raza de 100-150 de km., sunt deja 3 (trei) aeroporturi internationale, Timisoara, Arad si Sibiu!!!
    Nici un fel de calcul si nici un potential consumator nu justifica asemenea investitie, doar asa cum viseaza “profesorasul cel viteaz”, poate se mai aduna ceva voturi de la cei mai creduli si mai naivi decit sustinatorii lui PP-DD….!!!
    S-auzim numai de bine !
    🙂

  • 29 octombrie 2012 la 12:08
    Permalink

    …așteptăm aeroportul, cu locurile lui de munca, cu sutele de turiști care vor veni, cu toată situația asta “demential de roz” pentru ca apoi sa vina din nou dimineața, sa ne trezim si sa fim bucurosi ca măcar am visat frumos…keep dreaming!

  • 29 octombrie 2012 la 17:10
    Permalink

    sper ca Molot sau cine o fii in viitor sa faca acest aeroport care de aproape 23 ani de la Revolutia din 1989 se lasa asteptat, prelungit,in stand -by.
    Sper sa se faca proiectul cat mai repede nu abureli, si prelungir si trageri de timp pana in 2013, sau ma rog pana in 2023!Aeroport, aduce si locuri de munca la construirea lui cat si la intretinerea lui si personalul care va lucra zii de zii.In total apreciez 1000 locuri de munca pentru Deva ,Simeria, si chiar Hunedoara , plus satenii din satele dinmprejur.

  • 30 octombrie 2012 la 11:52
    Permalink

    O doamne, de s-ar face odata.In 2010 cind am aflat ca niste investitori italieni sunt pe punctul de a finanta constructia aeroportului m-am bucurat f f mult. Pentru mine, in acel moment investitia mi se parea a fi certa. Dar din pacate…
    Pai, si acum si sper ca si mai mult pentru viitor mobilitatea pentru mediul de afaceri este o componenta importanta, vitala. Cred ca ar ajuta f mult zona existenta unui aeroport cel putin pentru avioane de mici dimensiuni, coletarie, posta,etc. Evident si crearea unui numar de locuri de munca este foarte important. Dar cred ca si imaginea noastra despre munca necesita anume ajustari. Oare suntem intotdeauna seriosi cind spunem ca muncim? Am impresia ca daca am trata mai serios aceasta notiune, ne-ar fi mai bine. Desavirsirea profesionala, aproape de perfectiune in meserie te face mai putin vulnerabil. Credeti-ma stiu ce spun. Gata, am simtit sa fac un comentariu pe aceasta tema fiind una care ma intereseaza, avand certitudinea ca aceasta ne indreapta spre progres economic.Costul biletelor este o alta poveste, cam scumpa la aceasta data, dar sa speram ce ne vom putea permite sa achizitionam un bilet pentru a decola sau pentru a ateriza de pe aeroportul Saulesti.

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

stiri si ziare
Citește articolul precedent:
Acoperişuri luate de vânt

Vremea instabilă de la sfârşitul săptămânii trecute a creat pagube în judeţ. Vântul puternic a desprins acoperişurile mai multor blocuri

De ce nu are candidat în judeţ Forţa Civică?

Forţa Civică nu are candidat pentru judeţul Hunedoara, pentru că vrea mai întâi să-şi consolideze organizaţia judeţeană. Acesta a fost

Gura lumii, 29.10.2012

Situaţie de pomină într-o instituţie de control din judeţ, cu atribuţii în alimentaţie. Zilele trecute, angajaţii acesteia au făcut un

Închide