Magazinele second-hand, branduri de succes pe timp de criză

Carmen Cosman

Afacerile cu haine second-hand sunt tot mai înfloritoare şi, probabil, printre puţinele care mai merg bine în aceste vremuri. Magazinele de acest gen sfidează criza şi nu se pot plânge de clienţi. În tot acest timp, mari lanţuri de magazine resimt din plin recesiunea financiară şi nu puţine sunt magazinele, chiar şi alimentare, care au fost nevoite să pună lacătul pe uşă.

Mai puţin purtate

Apropierea primăverii atrage un nou aflux de clienţi către magazinele de tip second-hand, care vin cu promoţii de nerefuzat. Nu trece o zi ca aceste magazine care vând haine la mâna a doua să nu anunţe că au primit „marfă nouă”, ori că vând orice produs cu reducere sau doar cu câţiva lei. Afacerea merge atât de bine, încât o firmă de profil, care a plecat din Petroşani, şi-a înfiinţat un adevărat lanţ de magazine în aproape toată ţara şi, pentru cifra de afaceri a primit chiar un premiu din partea Camerei de Comerţ. De la haine, la încălţăminte, prosoape, perdele sau lenjerii de pat, totul se găseşte la mâna a doua. „Intru mai mereu la second– hand, mai ales când sunt oferte. Mi-am găsit multe haine bune, chiar dacă sunt puţin purtate. Ce să fac, din bursă nu pot să îmi iau prea multe haine noi”, spune o studentă din Petroşani.
Iar magazinele second nu sunt scotocite doar de tineri sau vârstnici, care sunt cei mai fideli clienţi. Chiar şi funcţionarii publici le trec adeseori pragul, cu atât mai mult, cu cât lucrul cu oamenii le impune o anumită ţinută, iar salariile sunt tot mai neîndestulătoare. Iar aici se găsesc şi haine cu branduri celebre pe etichete, purtate doar puţin, la preţuri mult mai mici decât cele noi.
Iar în tot acest timp, magazinele cunoscute se descurcă tot mai greu, iar unii patroni aşteaptă să treacă criza financiară, ori măcar să se mai „îndulcească” recesiunea, ca să îşi redeschidă afacerile.

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

stiri si ziare