Publicitate

Hunedorenii se documentează online înainte de a cumpăra un produs

 Accesul tot mai facil la internet și prețurile din ce în ce mai accesibile ale telefoanelor mobile îi determină pe români să comande online mai multe produse ca până acum. Anul trecut, spre exemplu, românii au făcut comenzi online în valoare totală de peste 3,5 miliarde de euro.

Și hunedorenii încep să folosească tot mai des internetul pentru a face cumpărături, iar peste 80% dintre ei se informează prin intermediul unui smartphone. Cu ajutorul telefonului mobil, ei caută detalii despre caracteristicile produsului pe care și-l doresc, îl compară cu alte produse similare și verifică prețurile, pe diferite platforme online. Cei mai mulți finalizează însă comanda din fața unui calculator, probabil pentru că ecranul mai mare le inspiră mai multă siguranță.

Hunedorenii comandă de pe smartphone în special articole pentru copii, haine și cosmetice. În comparație, cele mai multe produse comandate de pe desktop sunt electronice și electrocasnice, prin urmare achiziții mult mai scumpe. Putem observa totuși o preferință pentru mobil în cazul magazinelor online care au o aplicație dedicată acestui dispozitiv, se arată într-un studiu realizat de GPec. Prin urmare, utilizatorii apreciază foarte mult experiența online pe mobil, dacă interfața este optimizată, intuitivă și foarte ușor de folosit.

Atunci când vor să comande online un produs, românii țin cont de mai multe aspecte:

  • Preț
  • Timp de livrare estimat
  • Notorietatea magazinului online.

Dincolo de aceste aspecte, cumpărătorii online sunt foarte interesați și de modul în care pot să comunice cu un consultant de vânzări. Astfel, ei se așteaptă să primească un răspuns cât mai rapid, chiar în aceeași zi în care au făcut o solicitare.

„Ne străduim să le oferim clienților noștri tot sprijinul de care au nevoie, astfel încât să nu fie nevoiți să vină personal în show-room pentru o discuție cu un consultant. Reprezentanții noștri le oferă toate informațiile necesare atât online, cât și telefonic. Un alt aspect care contează foarte mult pentru clienți atunci când aleg un magazin online este gama cât mai variată de produse. Clienții nu au timp de pierdut și vor să găsească tot ce au nevoie într-un singur loc. De aceea, noi le oferim produse de la peste 100 de branduri internaționale, astfel încât clienții care cumpără de la noi pot să-și amenajeze complet întreaga locuință, fără să fie nevoiți să caute și în alte magazine”, a declarat reprezentantul SensoDays.ro

Potrivit Institutului Național de Statistică, din cei 19,5 milioane de locuitori cât are România, peste 11,7 milioane erau anul trecut utilizatori de Internet. Cei mai mulți se conectează online pentru a folosi rețelele sociale sau poșta electronică, dar și pentru a se informa despre diferite produse și servicii. Dintre utilizatorii online, peste 43% au folosit internetul și pentru cumpărături.

Sursa foto: https://pixabay.com/photos/email-business-smartphone-screen-2056028/

 

 

 

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura