Gura lumii

Gura lumii 05.06.2012

Finalul sezonului competiţional este marcat prin tradiţie la diversele grupări sportive prin banchete de final de an, la care se deapănă amintiri de pe parcursul campionatului şi se fac planuri de viitor. Excepţie de la regula banchetelor sunt echipele care s-au făcut de râs, pentru că au avut rezultate mult sub aşteptări, ori cele cu posibilităţi financiare foarte modeste. Totuşi, „regula excepţiei de supărare sau de sărăcie“  nu s-a aplicat şi la o echipă care a dezamăgit crunt de tot în actualul sezon şi a păţit ruşinea retrogradării după aproape 10 ani de prezenţe la nivel naţional. Oficial, finanţatorul a organizat banchetul, pentru a păstra caracterul de familie al grupului şi a-şi demonstra susţinerea faţă de echipă chiar şi în momente grele. Contestatarii susţin că petrecerea a avut de fapt mai mult un caracter electoral şi a urmărit obţinerea de voturi pentru diverşi candidaţi. Chiar dacă adevărul este probabil pe undeva pe la mijloc, organizarea banchetului a mai adăugat o tuşă negativă la imaginea şi aşa proastă a grupării sportive respective.

Un restaurant cu nume de fluviu din oraşul cu cetate pune în mod surprinzător mâna pe organizarea diverselor evenimente, pentru că practică tarife decente la mâncare şi permite clienţilor să aducă o mare parte din băutură (care e foarte scumpă) de acasă. Din păcate, când trag linie, majoritatea clienţilor se simt însă păgubiţi şi păcăliţi, întrucât calitatea este cu mult sub banii plătiţi, iar atmosfera suferă din cauza unor deficienţe ascunse ale locaţiei respective. Astfel, pe lângă clasicele ţepe la gramajul meniurilor şi la gustul de rânced al cafelei oferită ca bonus, cea mai dură lovitură primită de clienţi este încasată la capitolul atmosferă. Concret, pe lângă faptul că nu este dotat cu instalaţie de aer condiţionat, restaurantul nu permite clienţilor să deschidă uşile sau geamurile, când muzica este dată tare. Motivul invocat pentru această interdicţie de angajatele restaurantului este… un vecin mult prea sensibil, care apelează de fiecare dată la poliţie, pe motiv că e deranjat de hărmălaie şi calitatea proastă a etanşării fonice din tavanul localului. Şi uite aşa, cine se zgârceşte la locaţie, suferă de transpiraţie.

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura