Info IT

Gmail – De ce se află acest mesaj în spam?

Sebastian Mezei

Toţi furnizorii de poştă electronică utilizează diferite tehnologii anti-spam, pentru a filtra mesajele nedorite în mod automat.

Aceste mesaje sunt mutate în dosarul de spam, fiind astfel protejaţi utilizatorii de a-şi pierde timpul să facă selectarea manuală a mesajelor sau cu recepţionarea de legături către pagini cu viruşi, troieni etc.
Tehnologia utilizată de către Gmail este una dintre cele mai performante, când vine vorba de filtrarea mesajelor de acest gen. Dar, există situaţii în care aşteptaţi un mail de la o persoană cunoscută şi acesta este tratat ca şi spam, fiind mutat în folderul cu mesajele nedorite.
Toate mesajele din dosarul spam sunt păstrate timp de 30 de zile, după care sunt şterse în mod automat, fără să mai existe posibilitatea recuperării vreunui mesaj. De aceea, este util să verificaţi periodic dosarul de spam, pentru a vă asigura că nu conţine un mesaj important.
Recent, Gmail a oferit explicaţii cu privire la transferarea în mod automat a mesajelor în dosarul de spam, încercând să asigure o mai mare transparenţă în serviciile oferite clienţilor.
Astfel, toate mesajele transferate în dosarul spam conţin o legătură către o pagină care prezintă detalii cu privire la motivul considerării acelui mesaj ca fiind unul cu potenţial periculos pentru utilizator.
Dacă printre mesajele filtrate găsiţi un mesaj transferat eronat de către Gmail în dosarul spam, este suficient să daţi click pe butonul „Nu este spam“ şi acesta este mutat automat între mesajele sigure.

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura