Sport

Favoritul, trădat de maşinã la „Cupa Hunedoarei”

Ciprian Marinuţ

Brădeanul Mihai Câmpeanu, cel mai bun pilot hunedorean al momentului, a câştigat detaşat antrenamentele cronometrate la „Cupa Hunedoarei” la viteză în coastă, însă în cursa propriu-zisă, a abandonat după nici 100 de metri, din cauza unor probleme tehnice. Întrecerea a fost câştigată de pilotul amator din Haţeg, Cornel Gărdean, pe un Subaru Impreza.

Din nou, probleme tehnice
„Bolile” bolidului Mitshubishi Evo 8, care l-au încurcat de multe ori şi în cursele din Campionatul Naţional de Viteză în Coastă, l-au sabotat pe Mihai Câmpeanu şi la „Cupa Hunedoarei”. Brădeanul a „zburat” în manşa cronometrată, care a stabilit ordinea intrării în concurs, însă a fost obligat să abandoneze imediat după startul cursei oficiale. „Maşina a mers perfect în manşa cronometrată şi am fost lider detaşat, la cinci-şase secunde de următorul clasat. Din păcate, imediat după startul în cursa oficială, turbina de la maşină a cedat şi am fost obligat să abandonez, după mai puţin de 100 de metri parcurşi”, a spus Mihai Câmpeanu, unul dintre puţinii piloţi cu licenţă participanţi la Cupa Hunedoarei. Brădeanul are cele mai bune rezultate în anul 2011 dintre toţi piloţii hunedoreni. El a ocupat locul cinci în clasamentul grupei A şi locul 18 în ierarhia generală în ediţia 2011 a Campionatului Naţional de Viteză în Coastă.

Peste 50 de piloţi la start
Competiţia automobilistică de viteză pe traseu montan „Cupa Hunedoarei 2011” s-a bucurat de prezenţa la start a peste 50 de piloţi amatori şi licenţiaţi din judeţul nostru şi judeţele limitrofe. Organizată de Comisia Judeţeană de Automobilism şi Karting Hunedoara, întrecerea a constat dintr-o probă de viteză în coastă, pe Drumul Judeţean 687A, între Hăşdat şi intersecţia cu Nădăştia de Sus. În clasamentul general, primele locuri au fost ocupate de Cornel Gărdean (Subaru Impreza), Mihai Avram (Seat Ibiza) şi Bogdan Cuzma (Citroen C2R2). La clasa sub 1.300 cmc, lider a fost Radu Dobîrcău (Mitshubishi Colt), la grupa 1.300-1.600 cmc, primul clasat a fost Răzvan Bogdan (Peugeot 106), iar la clasa 1.600-2.000 cmc cel mai rapid a fost Călin Săliştean (Mitshubishi).

2 comentarii la „Favoritul, trădat de maşinã la „Cupa Hunedoarei”

  • Acele 5-6 secunde din antrenamentul cronometrat erau defapt 33 de sutimi :))))

    Nu a abandonat in prima mansa de concurs ci abea in ultima mansa !!!

    Atentie cand faceti articolele!!!

  • Poate dupa ceasul lui Mihai Cimpeanu secundele sunt mai scurte, iar ceea ce dvs. vi s-a parut a fi 33 sutimi pentru el au fost 5-6 secunde. Se pare ca si la piloti e ca la pescari si vanatori, si fiecare are alt sistem de referinta la masurare.

    Ramane ca dvs sa dovediti ca sunteti mai tare decat Cimpeanu in vreo competitie oficiala si nu intr-una de amatori in care el abandoneaza. Pana atunci cred ca vor trece nu doar 33 de sutimi, ori 5-6 secunde, ci probabil ani lumina. Pam-pam, vorba lui nea Gigi, europarlamentarul de la Steaua.

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura