Dosarul electronic, disponibil la toate instanţele din judeţ

15 iulie 2019 | Adauga un comentariu | Publicat in: Comunitate, Flash

Adriana Năstase

De ieri, aplicaţia „Dosarul electronic“ este disponibilă la toate instanţele din judeţul Hunedoara, dar şi din judeţele Alba şi Sibiu, astfel încât cei interesaţi vor putea să vizioneze şi să descarce simplu şi rapid documentele ce îi privesc, fără a mai fi necesară deplasarea acestora la arhiva Judecătoriei, Tribunalului ori Curţii de Apel, sau utilizarea corespondenţei scrise în acest scop.

În sprijinul celor care au dosare pe rol
„Curtea de Apel Alba Iulia anunţă că, începând cu data de 15.07.2019, este funcţională aplicaţia «Dosarul electronic» la toate instanţele din circumscripţia teritorială a Curţii de Apel Alba Iulia, ce cuprinde judeţele Alba, Sibiu şi Hunedoara“, se arată într-un comunicat transmis ieri.
Potrivit sursei citate, dosarul electronic este o aplicaţie informatică ce vine în sprijinul persoanelor care au dosare pe rolul instanţelor, avocaţilor acestora, inclusiv executorilor, lichidatorilor sau experţilor judiciari, şi permite vizualizarea sau descărcarea hotărârilor judecătoreşti şi a altor documente din dosar depuse la instanţă după 1 iunie 2019, dată de când a început scanarea documentelor la toate instanţele.
„Accesarea aplicaţiei se face în mod facil, prin intermediul site-ului www.curteadeapelalbaiulia.ro, iar pentru autentificare este necesară indicarea prealabilă a adresei de e-mail şi a telefonului mobil, precum şi transmiterea unei cereri de acces la dosarul electronic. Modelul de cerere şi instrucţiuni detaliate cu privire la utilizarea aplicaţiei sunt disponibile pe site-ul Curţii de Apel Alba Iulia, www.curteadeapelalbaiulia.ro“, se menţionează în comunicat.
Principalele avantaje ale utilizării aplicaţiei „Dosarul electronic“ sunt vizionarea şi descărcarea documentelor din dosar direct de către cei interesaţi, în mod simplu şi rapid, fără a mai fi necesară deplasarea acestora la arhiva instanţei sau utilizarea corespondenţei scrise în acest scop, economie de timp pentru părţile din proces şi, implicit, pentru personalul de la arhiva instanţelor, odată cu scăderea numărului de cereri de eliberare a copiilor după documentele din dosar, reducerea consumului de hârtie şi protejarea planetei, conform sursei citate.

Loading...

Scrie un comentariu

stiri si ziare
Citește articolul precedent:
Anunţ Finanţe 2

Anunţ Finanţe 1

Noua conducere a ALDE Hunedoara nu a fost încă validată

Liderul organizaţiei judeţene Hunedoara a ALDE, Mircea Moloţ, a declarat pentru MESAGERUL HUNEDOREAN că noul birou de conducere al filialei...

Închide