Dezvoltatorul care vinde locuinţele pe usturoi

Apartamente vândute la schimb cu grâu sau cu usturoi. Este gă­selnița la care a apelat un dezvol­tator imobiliar pentru a impulsio­na tranzacțiile cu locuințele pe care le-a construit. Se întâmplă în China, iar oferta promoțională este destinată celor care vor să-și achiziționeze case, dar nu au banii necesari.

Ofertă valabilă pentru unul dintre complexele imobiliare
Un dezvoltator imobiliar din China, provincia Henan, caută noi metode pentru a-și vinde casele pe care le-a construit. În contextul crizei imobiliare și a reducerii nivelului vânzărilor, acesta a lansat o nouă promoție. Le cere potențialilor cum­părători să-i achite avansul pentru casele pe care le doresc cu diferite cantități de grâu sau de usturoi.
Compania Central China Real Estate este un dezvoltator imo­biliar cu sediul în provincia Henan din centrul Chinei și îndeamnă oamenii să „schimbe grâu pentru o casă”. Potrivit mesajului publicitar pe care l-au transmis, cei interesați pot schimba grâul la un preţ de 2 yuani pentru un catty. Aceasta este o unitate chineză de măsură a gre­u­tăţii echivalentă cu aproximativ 500 de grame. Astfel se poate achi­ta un avans de până la 160.000 de yuani, ceea ce reprezintă 23.900 de dolari. Oferta este vala­bilă pentru unul dintre complexele imobiliare pe care firma le dez­voltă.
Un agent imobiliar din cadrul acestei companii, Central China Real Estate, a precizat că această campanie promoţională este des­tinată în principal fermierilor din regiune. Ea a fost demarată de luni, 20 iunie, și se va încheia pe data de 10 iulie. Agentul a mai spus că dezvoltatorul oferă locuinţele la preţuri cuprinse între 600.000 şi 900.000 de yuani, potrivit agenției de presă Reuters.Nu este singurul mesaj publicitar de acest fel care a fost lansat de Central China Real Estate. În urmă cu o lună, compania îi anunţa pe cumpărători, într-un alt proiect imobiliar, că pot să plă­tească avansul în usturoi. Acesta era echivalat la un preț de 5 yuani per catty.
Până la acest moment, campania promoţională a atras 852 de vizite şi 30 de tranzacţii care au implicat 860.000 de catty de usturoi în cele 16 zile în care a fost valabilă.

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.