Comunitate

Dacă există bunăvoinţă şi interes, şi situaţiile neprevăzute se pot rezolva. Totul este bine, când se termină cu bine!

04 Hotel CeresOana Mihnea

Trei familii de pensionari din Galaţi, care au ajuns cu bilete de tratament primite prin Casa Judeţeană de Pensii Galaţi, în Staţiunea Geoagiu-Băi, au avut prilejul să vadă concret, că atunci când există bunăvoinţă şi responsabilitate pentru cei care îţi trec pragul hotelului, atunci orice problemă, cât de complicată ar fi, se poate rezolva.

Aveau bilete, dar nu erau locuri libere      
„Luni seara, la ora 19.30, am ajuns în Staţiunea Geoagiu-Băi. Avem bilete pentru 16 zile de tratament şi am plătit 1.500 lei pe bilet, o sumă destul de mare pentru noi. Când am ajuns la Hotelul Ceres, unde trebuia să ne cazăm, am constatat că nu avem locuri. Avem probleme de sănătate şi după atâta drum, aveam nevoie de odihnă. Una dintre familii a mers în altă parte, iar noi şi cealaltă familie am rămas aici. Conducerea hotelului a încercat să găsească o soluţie şi ne-a dat un apartament, unde am stat în condiţii acceptabile. Ne-au promis că totul se va rezolva în cel mai scurt timp, cred că a fost vorba despre o neînţelegere“, ne-a declarat Angela Ionaşcu, una dintre persoanele venite din Galaţi la tratament la Geoagiu.

Totul reintră în normal
Conducerea unităţii hoteliere, chiar dacă s-a confruntat cu o situaţie nu tocmai plăcută, a făcut tot posibilul să vină în ajutorul clienţilor. „Adevărul este că noi nu am avut contractări de bilete pentru seria aceasta cu Casa Judeţeană de Pensii Galaţi, dar ei totuşi ne-au trimis oameni. Când au ajuns cele trei familii, toate locurile din hotel erau ocupate. Ne-am dat seama în ce situaţie au fost puşi bieţii pensionari şi am făcut tot posibilul să găsim soluţii, să le rezolvăm cazarea. Doar nu puteam să-i lăsăm în stradă. O familie a acceptat să meargă la un alt hotel din staţiune, cu care avem contract, iar celorlalte două le-am pus la dispoziţie un apartament de lux, ca să aibă parte de toate condiţiile. Este perioada cea mai aglomerată şi, chiar dacă apar cazuri neprevăzute, facem tot ce ne stă în putinţă ca să îi ajutăm pe oameni. Din noaptea următoare, o familie va rămâne la noi în hotel, şi cealaltă va merge la Hotelul Termal. Tot ce ne dorim este să aibă parte de vacanţa şi tratamentul dorit“, ne-a precizat Nicoleta Dragomir, directorul economic al Hotelului Ceres.

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura