Carpatcement Holding, la sfat cu jurnaliştii

Echipa care se ocupă de imaginea Carpatcement Holding SA a organizat ieri la sediul fabricii de ciment de la Chişcădaga o întâlnire cu presa hunedoreană.

Membrii echipei au dorit să afle care sunt problemele stringente cu care se confruntă societatea românească, implicit judeţul Hunedoara prin prisma jurnaliştilor, ajutându-se de cele 17 obiective globale adoptate de 193 de state, membre ale ONU, la întrunirea din 25 septembrie 2015 din SUA şi care ar trebui rezolvate. Dar şi despre raporturile pe care fabrica de ciment, sau mai bine spus obiectivul cel mai important pe care fabrica de ciment ar trebui să-l îndeplinească în raport cu comunitatea în care activează. Principala concluzie la care s-a ajuns în urma dezbaterilor a fost că un actor economic, aşa cum este fabrica de ciment de la Chişcădaga, are un rol important în dezvoltarea comunităţii în care îşi desfăşoară activitatea. Mai exact, marile companii pot contribui în mod direct la instruirea profesională a localnicilor, dar şi la asigurarea unui mediu de viaţă sănătos, prin respectarea regulilor de protecţie a mediului. Trebuie menţionat că echipa care se ocupă de imaginea Carpatcement Holding SA organizează periodic astfel de întâlniri, având drept scop o mai bună cunoaştere a comunităţii în care activează. (N. Bumbac)

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.