Comunitate

Aproximativ 100.000 de apeluri la 112 în judeţ

Adriana Năstase

Ieri am sărbătorit Ziua Europeană a Numărului Unic 112. Iar la Centrul Judeţean pentru Managementul Situaţiilor de Urgenţă Hunedoara, a fost ieri o adevărată mobilizare de forţă. Au fost prezentate tehnica folosită în intervenţiile de urgenţă.

Mai puţine apeluri false
„Numărul 112 este foarte important pentru că rezolvă probleme legate de viaţă, proprietate şi de mediu. Este un număr foarte, foarte util pentru cetăţeni. Consiliul Judeţean contribuie la buna funcţionare a centrului”, a declarat Mircea Bobora, preşedintele Consiliului Judeţean Hunedoara.
Aproximativ 100.000 de apeluri la numărul de urgenţă 112 sunt recepţionate, în fiecare an, de către operatorii Centrului Judeţean pentru Managementul Situaţiilor de Urgenţă Hunedoara. Centrul reuneşte în cadrul unui singur dispecerat reprezentanţi ai Poliţiei, Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă, Jandarmeriei, Ambulanţei şi Salvamontului, fapt care a permis o mai bună coordonare a acţiunilor de intervenţie şi reducerea timpilor de răspuns la evenimente.
„În judeţul Hunedoara am integrat toate structurile care au atribuţii în gestionarea apelurilor la 112, astfel că atunci când ajunge un apel, indiferent despre ce este vorba, toate autorităţile responsabile intră în posesia informaţiei şi pot analiza şi decide care este resursa şi ce măsuri se pot adopta cel mai eficient“, a declarat lt. col. Claudiu Achim, prim adjunctul şefului ISU Hunedoara.

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura