Apa Prod Deva a lansat un Call Center modern
Magdalena Șerban
Apa Prod S.A. Deva pune la dispoziția cetățenilor un call center modern și ușor de accesat. Apelând la numărul de telefon 0254 227 087 puteți obține detalii despre avize tehnice, facturi sau contracte, precum și informații despre programul intervențiilor sau al opririlor de apă programate. De asemenea, puteți transmite autocitirea indexului de apă. Operatorii call center vă pot prelua sesizările legate de problemele la rețeaua de apă sau de canalizare sau solicitarile privind verificarea contorului de apă.
Acces non-stop, 24/7, la informațiile de care clienții au nevoie. Rapid și comod!
Sesizările, petițiile sau cererile privind sistemul de alimentare cu apă și de canalizare vor fi preluate de luni până vineri, în intervalul orar 7:00 -15:00. În afara acestui program, precum și în weekend-uri ori sărbători legale, sesizările care vizează strict disfuncționalități ale sistemului de alimentare cu apă și de canalizare vor fi preluate prin intermediul dispeceratelor companiei, acestea funcționând non-stop. Apelanții vor fi direcționați către una dintre cele şase linii predefinite: DISPECERAT/SESIZĂRI – tasta 1, FACTURARE – tasta 2, CONTRACTE – tasta 3, AVIZE – tasta 4, AUTOCITIRE– tasta 5 și SECRETARIAT– tasta 6. Sistemul are la bază un software telefonic performant și un CRM (Managementul Relațiilor cu Clienții), care permit identificarea rapidă și eficientă a problemelor și soluționarea promptă a solicitărilor clienților. “Cred că pe termen mediu implementarea unei astfel de soluții era singura cale de îmbunătățire a experienței de comunicare cu clienții noștri. În același timp automatizarea unor interacțiuni va crește eficiența centrului de contact al Apa Prod. Prin acest serviciu, ne dorim să consolidăm legătura cu cei peste 180.000 de beneficiari ai serviciilor noastre, oferindu-le o modalitate simplă și eficientă de a comunica cu noi pentru orice nevoie sau întrebare”, a precizat ing. Dorin Gligor (foto), directorul general al Apa Prod S.A. Deva.