Altercație între bucătar și ospătar
Bucătarul i-a reproșat ospătarului că nu se comportă adecvat cu clienții restaurantului unde erau amândoi angajați.
Ospătarul a replicat cu o înjurătură și s-a ajuns la scandal. Bucătarul, totodată și proprietarul restaurantului, s-a ales cu o plângere pentru lovire sau alte violențe, iar disputa a fost tranșată la Judecătoria Hunedoara. Persoana vătămată a solicitat tragerea la răspundere penală a ospătarului pentru infracţiunile de lovirea sau alte violențe, precum și pentru infracțiunea de amenințare. (…) „Suspectul a declarat că se afla în timpul serviciului în calitate de bucătar, iar la un moment dat a avut o discuție în contradictoriu cu ospătarul, conflict care a continuat prin adresarea de injurii la adresa lui, iar acesta l-a prins de brațul stâng pentru a-l scoate afară din restaurant pentru a nu deranja clienții”, se arată în dosar. Ceilalți angajați ai restaurantului au confirmat varianta bucătarului, astfel că procurorii au stabilit că se poate dispune renunțarea la urmărirea penală. (M.Gânju).