Apa Serv Valea Jiului vine în sprijinul consumatorilor vulnerabili
Operatorul de apă și canal din Valea Jiului, SC Apa Serv Valea Jiului, a adoptat încă de mai mulți ani o serie de măsuri concrete pentru sprijinirea persoanelor aflate în dificultate, dar și pentru cele care nu au timp să umble pe la centrele de încasări.
Online
Așa se face că operatorul regional de apă și canalizare a introdus servicii moderne de plată online, care permit achitarea facturilor într-un mod rapid și sigur, fără a fi necesară deplasarea la ghișee. Această facilitate vine în ajutorul tuturor consumatorilor, dar mai ales al celor care nu se pot deplasa ușor, cum ar fi persoanele în vârstă. „Vreau să vă spun că sunt foarte mulți consumatori care plătesc facturile on-line, pentru că este comod și sigur. Nu doar că-și plătesc facturile, dar își comunică și consumul lunar tot prin intermediul contului on-line creat pe platforma noastră. Aici, în general vorbim de gospodării, pentru că la blocuri comunicarea consumului se face centralizat, pe tabel, iar apoi ni se transmite nouă. Chiar dacă tindem să credem că doar persoanele tinere optează pentru plăți on-line, să știți că sunt și foarte multe persoane vârstnice care au conturi și-și achită consumurile on-line. Oamenii au copii, nepoți care i-au ajutat și i-au învățat cum să folosească instumentele de plată electronice, iar platforma noastră poate fi folosită ușor de toată lumea”, a declarat managerul SC Apa Serv Valea Jiului, Cristian Ionică (foto). Mai mult, casierii companiei se deplasează la domiciliul clienților vârstnici care nu pot utiliza serviciile digitale sau nu au posibilitatea de a ajunge la casierii. Acest serviciu mobil este gândit pentru a sprijini segmentul cel mai vulnerabil al populației și pentru a menține o relație de respect și sprijin reciproc între companie și comunitate. ”Colegii mei de la centrele de încasări știu exact care sunt persoanele care au nevoie de sprijin, consumatori care, din cauza vârstei ori alte motive, nu pot ajunge la centrele de încasări pentru a achita factura. Angajații noștri merg la acești oameni acasă și încasează facturile, iar ei nu ajung în situația de a fi restanțieri ori mai rău, de a fi debranșați pentru neplată. Înțelegem greutățile prin care trec unii dintre clienții noștri și încercăm să venim în sprijinul lor”, a mai declarat Cristian Ionică, directorul general al Apa Serv Valea Jiului. (M.Gânju)