Inginerii operatorului de apă îşi vor dezvolta website-ul prin intermediul căruia oamenii să poată fi în contact permanent cu conducerea şi să poată transmite sugestii şi sesizări. Potrivit directorului general al Apa Serv, Costel Avram (foto), în ultimii ani societatea a făcut mai multe investiţii prin care să vină în întâmpinarea clienţilor. Avram spune că nu este suficient ”doar să dai apă oamenilor” şi că ”o permanentă comunicare şi colaborare între părţi este esenţială” atât pentru societate, cât şi pentru populaţie. Apa Serv Valea Jiului a implementat şi serviciul electronic prin care consumatorii pot fi anunţaţi în timp real de restricţiile de apă, dar şi alte servicii care să elimine birocraţia. (M.Gânju)
Un consiliu pestriț se anunță a fi la cârma unei urbe din sudul județului, după…
Șeful județului și-a depus candidatura pentru un nou mandat în fruntea Consiliului Județean Hunedoara. Laurențiu…
Maria Sara Lupulesc, elevă în clasa a V-a la Școala gimnazială ”I.G. Duca” din Petroșani…
Aurel G. Pentru că a fost trimis în judecată pentru lovire și alte violențe, după…
Primarul Devei a decis că e momentul să facă plângere penală împotriva celor care au…
Nu știu alți primari cum sunt, dar Silviu Nan (foto), primarul comunei Gurasada, nu se…
View Comments
Eu întrebare:de de mult:de ce ati majorat tva la apa uzata?
Si Nu raspundeti!
Unde e dialogul cu consumatorul?