Comunitate

APA PROD recomandă utilizarea aplicației portal.apaprod.ro. Gratuit, simplu, comod și rapid. Numărul celor care au ales metodele digitale de interacțiune a ajuns la aproape 11.000 de utilizatori

Magdalena Șerban

În era tehnologiei, timpul și con­for­tul sunt esențiale pentru comunitate. Prin urmare, serviciile de utilități tre­buie să țină pasul cu nevoile cetă­țe­nilor și să fie adaptate vremurilor actuale. APA PRO S.A. pune accent pe digitalizare, investind în acest capitol tocmai pentru a oferi condiții moderne de comunicare între com­pa­nie și abonații săi.

Se adresează tuturor clienților care au cel puțin un contract valabil
,,Investițiile în digitalizare și auto­ma­tizare a serviciilor noastre sunt rea­lizate cu scopul ca toți clienții APA PRO S.A. să beneficieze de metode mo­der­ne de a intra în contact cu noi, de a-și administra contul, dar și de a-și rezolva problemele legate de consum sau plata într-un mod rapid și accesibil a fac­turilor. Instrumentele digitale le sunt puse la dispoziție prin serviciu oferit în mod gratuit și disponibil pe portalul online https://portal.apaprod.ro/CUSTOMER_PORTAL/login.jsp. Clienții care aleg această me­todă pot urmări detaliile relației con­tractuale cu Apa Prod S.A., is­to­­ricul de consum, fac­turile în sold sau is­to­ricul plă­ților efectuate. Iar da­că o persoana de­ține mai multe locuri de consum, le poate ges­tiona pe toate, printr-un singur cont. Pot fi trans­mise către com­­panie mesaje sau sesizări, inclusiv in­de­xul autoticit – pentru utili­za­torii cărora nu le-au fost încă mon­tate noile con­toa­re cu transmitere la dis­tanță. Vă re­co­mand să folosiți apli­cația pentru a scuti timp și a organiza totul într-un singur loc”, a transmis ing. Dorin Gligor (foto), directorul general al S.C. APA PROD S.A. Deva.

Care sunt pașii Manualul utilizatorului se poate des­cărca din pagina de autentificare sau
de înregistrare în portal: https://portal.apaprod.ro/CUSTOMER_PORTAL/welcome.jsp plus notificări – totul dintr-un cont protejat cu user și parolă. Se accesează portal.apaprod.ro, apoi se apasă „Înregistrare” și se completează Email, Cod client și Număr de con­tract (de pe factură). Se confirmă contul din emailul primit, apoi se trece la Autentifică-te urmat de Actua­lizare date – Configurari Ô Activare factură prin email. Se bifează adresa (sau adresele) pe care se dorește să se pri­mească factura. Din acel moment, factura se va primi doar electronic (se poate reveni ori­când la op­țiune). De asemenea, pen­tru pla­tă, se selectează factura din cont și se folosește „Plătește”. Tran­zacția se face în in­terfața procesatorului, cu ve­rificări supli­men­tare (3D Secure). portal.apaprod.ro

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura