APA PROD recomandă utilizarea aplicației portal.apaprod.ro. Gratuit, simplu, comod și rapid. Numărul celor care au ales metodele digitale de interacțiune a ajuns la aproape 11.000 de utilizatori
Magdalena Șerban
În era tehnologiei, timpul și confortul sunt esențiale pentru comunitate. Prin urmare, serviciile de utilități trebuie să țină pasul cu nevoile cetățenilor și să fie adaptate vremurilor actuale. APA PRO S.A. pune accent pe digitalizare, investind în acest capitol tocmai pentru a oferi condiții moderne de comunicare între companie și abonații săi.
Se adresează tuturor clienților care au cel puțin un contract valabil
,,Investițiile în digitalizare și automatizare a serviciilor noastre sunt realizate cu scopul ca toți clienții APA PRO S.A. să beneficieze de metode moderne de a intra în contact cu noi, de a-și administra contul, dar și de a-și rezolva problemele legate de consum sau plata într-un mod rapid și accesibil a facturilor. Instrumentele digitale le sunt puse la dispoziție prin serviciu oferit în mod gratuit și disponibil pe portalul online https://portal.apaprod.ro/CUSTOMER_PORTAL/login.jsp. Clienții care aleg această metodă pot urmări detaliile relației contractuale cu Apa Prod S.A., istoricul de consum, facturile în sold sau istoricul plăților efectuate. Iar dacă o persoana deține mai multe locuri de consum, le poate gestiona pe toate, printr-un singur cont. Pot fi transmise către companie mesaje sau sesizări, inclusiv indexul autoticit – pentru utilizatorii cărora nu le-au fost încă montate noile contoare cu transmitere la distanță. Vă recomand să folosiți aplicația pentru a scuti timp și a organiza totul într-un singur loc”, a transmis ing. Dorin Gligor (foto), directorul general al S.C. APA PROD S.A. Deva.
Care sunt pașii Manualul utilizatorului se poate descărca din pagina de autentificare sau
de înregistrare în portal: https://portal.apaprod.ro/CUSTOMER_PORTAL/welcome.jsp plus notificări – totul dintr-un cont protejat cu user și parolă. Se accesează portal.apaprod.ro, apoi se apasă „Înregistrare” și se completează Email, Cod client și Număr de contract (de pe factură). Se confirmă contul din emailul primit, apoi se trece la Autentifică-te urmat de Actualizare date – Configurari Ô Activare factură prin email. Se bifează adresa (sau adresele) pe care se dorește să se primească factura. Din acel moment, factura se va primi doar electronic (se poate reveni oricând la opțiune). De asemenea, pentru plată, se selectează factura din cont și se folosește „Plătește”. Tranzacția se face în interfața procesatorului, cu verificări suplimentare (3D Secure). portal.apaprod.ro

