Gura lumii

Gura lumii, 23.10.2012

Cică un jucător cu „superdoză de talent” şi care trage uneori echipa după el, de la un club aflat pe val, a părăsit terenul nervos, când a fost înlocuit într-un meci în care jocul formaţiei sale scârţâia. Mai mult, sportivul şi-a „încordat muşchii” şi, în drum spre vestiar, a vociferat continuu, la adresa coechipierilor şi a antrenorului. În urma acestei manifestări, jucătorul nu va suferi nici o penalizare financiară ori disciplinară, deoarece până la urmă, graţie rezervelor, rezultatul a fost pozitiv. Totuşi, unele surse spun că „guralivul” va plăti pentru manifestările sale exact printr-o pedeapsă care îl doare foarte tare, respectiv pierderea locului de titular. Rămâne de văzut cât este adevăr şi cât speculaţii în acest caz.

Firmele care deţin monopolul pe un anumit sector de piaţă se manifestă, în ultima vreme, în mod dictatorial şi arogant faţă de clienţii arondaţi. Ca dovadă, filiala din oraşul cu cetate a unei companii naţionale ce are monopol pe distribuirea unui produs absolut necesar în perioada rece, pentru toate locuinţele din oraş, crede că poate dispune de timpul clienţilor după bunul plac. Astfel, angajaţii firmei respective au lipit afişe pe la toate blocurile, cum că se efectuează revizia instalaţiilor, într-o anumită zi fixată de ei şi între orele 9.00 şi 13.00. Din capul locului, intervalul de timp ales pentru efectuarea acestui serviciu este unul „nesimţit”, deoarece între orele respective, majoritatea oamenilor sunt la serviciu şi nu pot fi acasă, decât cu sacrificarea unei zile de lucru. În plus, culmea tupeului o reprezintă faptul că şi posibila reprogramare, care conform afişului se poate efectua telefonic, se poate face tot numai pentru intervalul de timp 9.00-13.00. Iar ameninţarea pentru clienţii care nu efectuează revizia în intervalul dictat de firmă sau la eventuala reprogramare este sistarea serviciilor. Poate că ar trebui ca oamenii să ameninţe ei cu neplata facturilor, din cauza acestei atitudini arogante şi să ceară ca atât serviciul de revizie, cât şi plata facturilor să se poată efectua în intervale de timp decente. Normal ar fi ca toate interacţiunile firmă-client să se poată efectua atât dimineaţa, cât şi după-masa, pentru ca oamenii să nu fie obligaţi să stea drepţi în faţa firmei, ci să aibă posibilitatea de a alege. Pentru că până la urmă, firma trăieşte pe spatele clienţilor, nu clienţii pe spatele ei.

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura