Categories: ComunitateFlash

Strabag s-a ţinut de cuvânt, repară stricăciunile

Sorina Popa

După ce a fost semnat actul adiţional la protocolul încheiat între Compania Strabag, care lucrează la construcţia autostrăzii Deva-Orăştie şi Consiliul Judeţean Hunedoara, lucrările de reparaţii la drumurile afectate de transportul materialelor a început.

Reparaţiile, finalizate până la sfârşitul lunii

Astfel, potrivit reprezentanţilor Strabag, podurile de la intrarea în municipiul Hunedoara au fost primele intrate în reparaţii. De asemenea, se lucrează la repararea tronsonului Bârsău-Uroi şi la şoseaua către Geoagiu, dinspre DN7.
Lucrările de reparaţii vor fi finalizate până la sfârşitul acestei luni, pe toate porţiunile care au suferit stricăciuni, din cauza transportului de materiale necesare la construcţia autostrăzii. Conform documentului dintre Consiliul Judeţean Hunedoara şi firma Strabag, până la sfârşitul acestei luni, constructorul va trebui să execute lucrări de reparaţii în zonele: DJ 761: Şoimuş-Bârsău, km 0+000 – 5+900, DJ 107A: Bârsău-Hărău-Uroi, km 0+000 – 11+20, DJ 705: Geoagiu DN7, km 0+000 – 4+500, DJ 700A: Uroi-Simeria, km 0+000 – 1+600 şi DJ 687: Sântuhalm-Hunedoara, km 0+000 – 7+900.
La începutul acestei luni, vicepreşedintele Consiliului Judeţean Hunedoara, Tiberiu Balint, a dat un ultimatum celor de la Strabag, că, dacă până pe 8 octombrie, nu va semna actul adiţional la protocolul încheiat, se va trece la măsuri de reducere a sarcinii maxime admise pe drumurile judeţene. Dacă s-ar fi trecut la asemenea măsuri, nu ar mai fi putut fi transportate materialele respective.

Autostrada, aproape gata

Până la sfârşitul acestui an, se pare că se va putea circula pe autostrada Deva-Orăştie. Lucrările de construcţie ale autostrăzii Deva-Orăştie, ce face parte din Coridorul IV Paneuropean, au început efectiv în aprilie 2011 (cu circa cinci luni mai târziu de la semnarea contractului) şi sunt realizate de asocierea Strabag (Austria)-Straco Group (România). Autostrada Deva -Orăştie se va întinde pe o lungime de 32,8 kilometri şi va avea zeci de poduri (între care şi unul lung de circa o jumătate de kilometru), dar şi mai multe pasaje. Valoarea totală a contractului se ridică la 220 de milioane de euro, din care aproximativ 133 de milioane reprezintă finanţare europeană nerambursabilă.

AddThis Website Tools
MesagerulHunedorean

Recent Posts

BÂRFE, ZVONURI, ADEVĂRURIBÂRFE, ZVONURI, ADEVĂRURI

BÂRFE, ZVONURI, ADEVĂRURI

Vorbesc gurile rele că un personaj de la noi, după ce nu mai are funcții…

9 ore ago
Bulina albăBulina albă

Bulina albă

Tiberiu Iacob Ridzi, primarul municipiului Petroșani Pentru că este prompt și apreciază eforturile sportivilor, munca…

9 ore ago
Bulina neagrăBulina neagră

Bulina neagră

D.B., din municipiul Deva Pentru că a fost arestat, după ce a fost prins cu…

9 ore ago

O nouă sperietură epidemică, virusul Chikungunya. Și să-l pronunți e greu

Un focar masiv de Chikungunya afec­tează sudul Chinei. Specialiștii spun care este riscul ca o…

9 ore ago

Oprit în trafic pentru depășirea vitezei legale, un traficant de droguri a fost arestat

Polițiștii Brigăzii de Combatere a Cr­iminalității Organizate Alba Iulia - Serviciul de Combatere a Cri­mi­nalității…

9 ore ago

Polițiștii, la pândă după șoferii vitezomani

Controalele efectuate de polițiști pe drumurile din județul Hunedoara, pe parcursul săptămânii trecute, sub titulatura…

9 ore ago