Pentru cele 30 de vagoane, s-a consemnat în documentul de transport o greutate a fiecărui vagon cuprinsă între 37.000 kg şi 45.000 kg. Realitatea însă a demonstrat cu totul altceva. Vagoanele erau încărcate cu o greutate a mărfii mult mai mare, iar nedeclararea acesteia a dus la diminuarea taxelor de transport pe calea ferată. Odată cu verificările la Staţia CFR Peştiş, conform tichetelor de cântar şi a notelor de recepţie, s-a constatat o cantitate de peste 83.100 kg fier vechi în plus faţă de ceea ce era declarat în acte pentru cele 30 de vagoane. În cauză, poliţiştii au deschis un dosar penal pentru fals intelectual în înscrisuri sub semnătură privată şi înşelăciune. (O.Mihnea)
Vorbesc gurile rele că un ales local a reușit să își tragă atâtea terenuri pentru…
C.G., din municipiul Deva Pentru că a fost trimis în judecată pentru infracțiunea de dare…
Alin Tomuș, sociolog Pentru că publică volumul „Interes față de politică și atașament partinic”, o…
Procurorii olandezi cred că artefactele din tezaurul dacic furat din muzeul din Drets nu au…
Premierul Ilie Bolojan a prezentat, în cadrul ședinței, poziția Guvernului. "Atunci când am angajat răspunderea…
Magdalena Șerban Programul Tranziție Justă (PTJ) urmărește să atenueze impactului închiderii sau transformării unor activități…
View Comments
De ce oare nu s-au sesizat Militienii de la TF atunci cand s-a taiat calea ferata Deva --Brad, taiata si vanduta tot de o firma de la Cluj apartinand de PDL iar sef la TF Simeria era nimeni altul dacat PDL-istul actualmente PSD-istul comisar sef Hritac Vasile????...eu D,D,stiu!!!