Categories: Gura lumii

Gura lumii 30.10.2015

Reclamele îmbunătăţesc, exagerează sau chiar mint în legătură cu calităţile produselor ori serviciilor pe care le promovează, fiecare client realist fiind obligat să fie conştient că niciodată „marfa” nu va fi la fel de „magică” precum o spune publicitatea. Există însă şi strategii publicitare care ajung să dea cu bâta-n baltă la modul ruşinos tocmai pentru că se apucă să ofere lucruri concrete fără să ia măcar în calcul posibilitatea ca vreun client să le pretindă. Este şi cazul strategiei unui hypermarket din municipiul cu cetate care s-a făcut de râs în faţa unor clienţi din cauza unor afişe prin care se laudă cu operativitatea servirii. Astfel, în zona caselor de marcat, mai multe astfel de pliante îi informează pe clienţi că în cazul în care se întâmplă să stea mai mult de cinci minute la rând pentru a-şi achita produsele, iar în magazin nu funcţionează toate casele de marcat va primi un „voucher în valoare de cinci lei”. Cum există şi clienţi care sunt iritaţi de statul la cozi şi evident că niciodată nu funcţionează toate casele de marcat, s-a ajuns în situaţia ca unii să solicite respectivele tichete de cinci lei promise de afişe. Numai că, stupoare, angajaţii mărunţi ai magazinului le-au spus clienţilor că nici măcar nu au primit astfel de „vouchere”, iar alţii mai speriaţi s-au oferit să achite ei cinci lei din buzunarul propriu pentru a nu fi reclamaţi mai departe.

Gradul de civilizaţie al cumpărătorilor este de multe ori la acelaşi nivel redus cu „vigilenţa” angajaţilor unui hypermarket situat pe centura oraşului cu cetate. Ca dovadă, clienţii îşi umplu coşul cu diverse produse, unele perisabile, iar la casa de marcat se răzgândesc şi le abandonează, fie pentru că nu le ajung banii, fie pentru că şi-au amintit că mai au acel produs acasă, în frigider. Din păcate, produsele abandonate ajung să îşi facă veacul în coşurile speciale de la casele de marcat sau pe diverse rafturi din apropiere, întrucât angajaţii magazinului nu se grăbesc să le pună la locul lor. Din cauza acestor practici, unele produse mai sensibile şi care sunt afectate de condiţiile de depozitare improprii ajung înapoi pe raftul de provenienţă în condiţii nu tocmai  conforme cu standardele alimentare în vigoare.

Mesagerul Hunedorean

View Comments

Share
Published by
Mesagerul Hunedorean

Recent Posts

BÂRFE, ZVONURI, ADEVĂRURI

Vorbesc gurile rele că un personaj trist din zona noastră i-a fentat pe unii de…

22 de ore ago

Bulina albă

Florin Maxim, antrenorul Corvinului Hunedoara Pentru că echipa pe care o antrenează a ajuns în…

22 de ore ago

Bulina neagră

C.C., din Valea Jiului Pentru că a fost acuzat de distrugere, după ce bărbatul a…

22 de ore ago

Povestea merge mai departe. Mai frumos, mai incitant. „Citești și câștigi!”, la a X-a ediție

Concursul “Citești și câștigi” a ajuns la a 10-a ediție. „Ai învins? Continuă! Ai pierdut?…

22 de ore ago

Amenințări și intimidări în pre-campanie

Președintele CJ Hunedoara cere pre­fec­tului să se implice pentru ca alegerile să fie corecte De…

22 de ore ago

Ardeu, în centrul atenției administrative din Balșa

Magdalena Șerban Comuna Balșa prinde aripi în ma­terie de investiții, satul Ardeu urmând să fie…

22 de ore ago