Multe dintre marile companii sunt construite după modelul unor rechini feroce. Este deja clasic exemplul acelei companii aviatice care a înregistrat economii şi, deci, beneficii de milioane de dolari doar prin reducere cu doar două măsline (nesemnificativ pentru clienţi) a meniurilor oferite pasagerilor. Pe aceeaşi reţetă câştigă şi băncile, care comisionează orice respiră în conturile clienţilor. Se pare că modelul „ferocităţii” faţă de clienţi a fost preluat şi de un lanţ de hypermarketuri care se pretinde a fi mare prieten cu românii. Ca dovadă, angajaţii magazinelor în cauză au fost atât de bine „dresaţi” încât au ajuns să aplice chiar şi cele mai parşive politici, deşi în mod normal ei nu câştigă nimic din aplicarea acestora. Un exemplu recent în acest sens ni l-au semnalat mai mulţi clienţi care au remarcat că la aşezarea produselor la rafturi, în faţă este scoasă marfa cu mici defecte sau în pericol să expire, iar mai la dos este lăsată marfa aflată în bune condiţii. Cel mai vizibil este în cazul sticlelor de oţet, deoarece cele puse în prima-poziţie au depuneri, iar cele din spate sunt curate şi limpezi.
Anunță cârcotașii că un personaj negativ din zonă se duce pe la primari și îi…
Dan Bobouțanu, primarul municipiului Hunedoara Pentru că a investit în echipa de fotbal Corvinul Hunedoara…
C.H., acuzat de pornografie infantilă Pentru că este acuzat de pornografie infantilă şi racolarea minorilor…
Ministrul Familiei, Tineretului şi Egalităţii de Şanse, Natalia Intotero (foto), a afirmat ieri, la Arad,…
Chimicalele folosite în combaterea dăunătorilor vândute de o firmă din Păclișa erau ieșite din termenul…