Categories: Gura lumii

Gura lumii, 14.08.2015

Pierderile din sistemul de aducţiune a apei au băgat în datorii un club din sudul judeţului pus să plătească facturi imense, iar  din cauza restanţelor, sportivii au avut apă cu porţia, iar iarba bazei sportive s-a uscat. Cum în secolul 21, eradicarea lipsei de apă este o prioritate la nivelul Uniunii Europene, se pare că operatorul de apă din zonă s-a angajat să rezolve situaţia, pentru a profita de banii europeni existenţi pentru investiţii de la UE. Simţind că e rost de a-şi umfla muşchii cu „realizarea”, mai mulţi reprezentanţi ai autorităţilor locale s-au declarat sus şi tare iniţiatori, susţinători şi promotori ai proiectului. Situaţia e de râsul lumii, întrucât ani în şir, autorităţile locale în cauză au ignorat problemele clubului legate de pierderile din sistemul de apă. Rămâne doar ca problema apei să se soluţioneze şi ca oamenii să taxeze la vot „gargara” autorităţilor locale.

Cică angajatele unei filiale ce poartă numele unei echipe celebre de fotbal din judeţ, de la o bancă la care sloganul e „flexibilitate”, au trecut într-o zi, în faţa unui singur client, de la acreală la amabilitate şi de la jigniri la scuze. Astfel, în prima etapă, la solicitarea de a efectua un transfer bancar, una dintre funcţionare s-a arătat iritată şi i-a indicat clientului că modul cel mai simplu ar fi fost serviciul de Internet banking, pentru a o scuti pe ea de muncă. Apoi, în runda secundă, o altă angajată mai amabilă a efectuat transferul, însă a uitat să ofere restul clientului, care a plecat grăbit. Omul a revenit la bancă, iar la solicitarea sa de a verifica „monetarul” pentru a demonstra că el chiar nu a primit rest, funcţionara amabilă iniţial s-a arătat şi ea acră şi a replicat că reclamaţia se face pe loc, nu după ce clientul a părăsit banca. La insistenţele celui păgubit de a verifica monetarul la finalul programului şi a-l suna în acea seară, dacă se dovedeşte că are dreptate, angajata s-a arătat şi mai iritată. Totuşi, a doua zi dimineaţa, funcţionara l-a sunat pe clientul aiurit şi pe cel mai cald şi profesional ton posibil şi-a cerut scuze, i-a dat dreptate şi l-a invitat la bancă să îi restituie cei 20 de lei pe care trebuia să-i primească rest.

Mesagerul Hunedorean

Share
Published by
Mesagerul Hunedorean

Recent Posts

Companiile PPC din România își dezvăluie noua identitate de brand

Grupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând…

o oră ago

Bulina albă

Iulius Bedea, primarul orașului Simeria Pentru că a fost numit în funcția de președinte interimar…

18 ore ago

Echipa lui Sorin Crai pentru Hațeg! Votul nu e un voucher pentru diferite avantaje, ci o acțiune într-o întreprindere comună

Candidatul PSD la funcția de primar al orașului Hațeg, Sorin Crai (foto) nu se dezminte.…

18 ore ago

Bulina neagră

Petru Cîmpean, primarul comunei Certeju de Sus Pentru că nu a reușit să atragă fonduri…

18 ore ago