Categories: Gura lumii

Gura lumii, 14.08.2015

gura-lumiigura-lumiiPierderile din sistemul de aducţiune a apei au băgat în datorii un club din sudul judeţului pus să plătească facturi imense, iar  din cauza restanţelor, sportivii au avut apă cu porţia, iar iarba bazei sportive s-a uscat. Cum în secolul 21, eradicarea lipsei de apă este o prioritate la nivelul Uniunii Europene, se pare că operatorul de apă din zonă s-a angajat să rezolve situaţia, pentru a profita de banii europeni existenţi pentru investiţii de la UE. Simţind că e rost de a-şi umfla muşchii cu „realizarea”, mai mulţi reprezentanţi ai autorităţilor locale s-au declarat sus şi tare iniţiatori, susţinători şi promotori ai proiectului. Situaţia e de râsul lumii, întrucât ani în şir, autorităţile locale în cauză au ignorat problemele clubului legate de pierderile din sistemul de apă. Rămâne doar ca problema apei să se soluţioneze şi ca oamenii să taxeze la vot „gargara” autorităţilor locale.

Cică angajatele unei filiale ce poartă numele unei echipe celebre de fotbal din judeţ, de la o bancă la care sloganul e „flexibilitate”, au trecut într-o zi, în faţa unui singur client, de la acreală la amabilitate şi de la jigniri la scuze. Astfel, în prima etapă, la solicitarea de a efectua un transfer bancar, una dintre funcţionare s-a arătat iritată şi i-a indicat clientului că modul cel mai simplu ar fi fost serviciul de Internet banking, pentru a o scuti pe ea de muncă. Apoi, în runda secundă, o altă angajată mai amabilă a efectuat transferul, însă a uitat să ofere restul clientului, care a plecat grăbit. Omul a revenit la bancă, iar la solicitarea sa de a verifica „monetarul” pentru a demonstra că el chiar nu a primit rest, funcţionara amabilă iniţial s-a arătat şi ea acră şi a replicat că reclamaţia se face pe loc, nu după ce clientul a părăsit banca. La insistenţele celui păgubit de a verifica monetarul la finalul programului şi a-l suna în acea seară, dacă se dovedeşte că are dreptate, angajata s-a arătat şi mai iritată. Totuşi, a doua zi dimineaţa, funcţionara l-a sunat pe clientul aiurit şi pe cel mai cald şi profesional ton posibil şi-a cerut scuze, i-a dat dreptate şi l-a invitat la bancă să îi restituie cei 20 de lei pe care trebuia să-i primească rest.

AddThis Website Tools
Mesagerul Hunedorean

Share
Published by
Mesagerul Hunedorean

Recent Posts

Bulina albăBulina albă

Bulina albă

Costel Avram, administratorul public al județului Pentru că a câștigat o luptă importantă, cea împotriva…

18 ore ago
Gura lumiiGura lumii

Gura lumii

Vorbesc gurile rele că acum, cu toată reorganizarea asta a sistemului bugetar, un angajat de…

18 ore ago
Reorganizarea Romsilva: Din 41 de direcții silvice rămân 12, iar 90 la sută dintre funcțiile de director se anuleazăReorganizarea Romsilva: Din 41 de direcții silvice rămân 12, iar 90 la sută dintre funcțiile de director se anulează

Reorganizarea Romsilva: Din 41 de direcții silvice rămân 12, iar 90 la sută dintre funcțiile de director se anulează

După reorganizarea Romsilva vor rămâne 12 direcții din totalul de 41 și va fi efectuată…

18 ore ago
Tineri cercetaţi pentru furt de combustibil; ar fi înţepat rezervoarelor autoturismelorTineri cercetaţi pentru furt de combustibil; ar fi înţepat rezervoarelor autoturismelor

Tineri cercetaţi pentru furt de combustibil; ar fi înţepat rezervoarelor autoturismelor

Trei tineri sunt bănuiţi că ar fi înţepat rezervoarele unor autoturisme parcate în municipiul Vulcan…

18 ore ago
Cabinetul unui avocat din Petroșani, ținta unui spărgătorCabinetul unui avocat din Petroșani, ținta unui spărgător

Cabinetul unui avocat din Petroșani, ținta unui spărgător

Hoțul a spart cabinetul avocatului de două ori în decurs de două săptămâni, iar de…

18 ore ago
O rețea de români care fura din bancomate a fost spartăO rețea de români care fura din bancomate a fost spartă

O rețea de români care fura din bancomate a fost spartă

O amplă oprerațiune a polițiștilor români și britanici a dus la destructurarea unei rețele de…

18 ore ago