Cică angajatele unei filiale ce poartă numele unei echipe celebre de fotbal din judeţ, de la o bancă la care sloganul e „flexibilitate”, au trecut într-o zi, în faţa unui singur client, de la acreală la amabilitate şi de la jigniri la scuze. Astfel, în prima etapă, la solicitarea de a efectua un transfer bancar, una dintre funcţionare s-a arătat iritată şi i-a indicat clientului că modul cel mai simplu ar fi fost serviciul de Internet banking, pentru a o scuti pe ea de muncă. Apoi, în runda secundă, o altă angajată mai amabilă a efectuat transferul, însă a uitat să ofere restul clientului, care a plecat grăbit. Omul a revenit la bancă, iar la solicitarea sa de a verifica „monetarul” pentru a demonstra că el chiar nu a primit rest, funcţionara amabilă iniţial s-a arătat şi ea acră şi a replicat că reclamaţia se face pe loc, nu după ce clientul a părăsit banca. La insistenţele celui păgubit de a verifica monetarul la finalul programului şi a-l suna în acea seară, dacă se dovedeşte că are dreptate, angajata s-a arătat şi mai iritată. Totuşi, a doua zi dimineaţa, funcţionara l-a sunat pe clientul aiurit şi pe cel mai cald şi profesional ton posibil şi-a cerut scuze, i-a dat dreptate şi l-a invitat la bancă să îi restituie cei 20 de lei pe care trebuia să-i primească rest.
Prof. Adriana Popa, de la Clubul Copiilor Valea Jiului Pentru că gimnastele pregătite de ea…
Marian B., din Vulcan Pentru că a fost trimis în judecată pentru infracțiunea de furt…
Curtea de Apel Alba Iulia a dispus schimbarea încadrării juridice pentru doi inculpați judecați în…
Primarul din Hunedoara, Dan Bobouțanu, i-a trecut pragul unei hunedorence care a împlinit frumoasa vârstă…