Cică angajatele unei filiale ce poartă numele unei echipe celebre de fotbal din judeţ, de la o bancă la care sloganul e „flexibilitate”, au trecut într-o zi, în faţa unui singur client, de la acreală la amabilitate şi de la jigniri la scuze. Astfel, în prima etapă, la solicitarea de a efectua un transfer bancar, una dintre funcţionare s-a arătat iritată şi i-a indicat clientului că modul cel mai simplu ar fi fost serviciul de Internet banking, pentru a o scuti pe ea de muncă. Apoi, în runda secundă, o altă angajată mai amabilă a efectuat transferul, însă a uitat să ofere restul clientului, care a plecat grăbit. Omul a revenit la bancă, iar la solicitarea sa de a verifica „monetarul” pentru a demonstra că el chiar nu a primit rest, funcţionara amabilă iniţial s-a arătat şi ea acră şi a replicat că reclamaţia se face pe loc, nu după ce clientul a părăsit banca. La insistenţele celui păgubit de a verifica monetarul la finalul programului şi a-l suna în acea seară, dacă se dovedeşte că are dreptate, angajata s-a arătat şi mai iritată. Totuşi, a doua zi dimineaţa, funcţionara l-a sunat pe clientul aiurit şi pe cel mai cald şi profesional ton posibil şi-a cerut scuze, i-a dat dreptate şi l-a invitat la bancă să îi restituie cei 20 de lei pe care trebuia să-i primească rest.
Costel Avram, administratorul public al județului Pentru că a câștigat o luptă importantă, cea împotriva…
Vorbesc gurile rele că acum, cu toată reorganizarea asta a sistemului bugetar, un angajat de…
După reorganizarea Romsilva vor rămâne 12 direcții din totalul de 41 și va fi efectuată…
Trei tineri sunt bănuiţi că ar fi înţepat rezervoarele unor autoturisme parcate în municipiul Vulcan…
Hoțul a spart cabinetul avocatului de două ori în decurs de două săptămâni, iar de…
O amplă oprerațiune a polițiștilor români și britanici a dus la destructurarea unei rețele de…