Constructorii de drumuri, faţã-n faţã cu primarii

Nicolle Ebner

De şapte ani, se tot lucrează la reabilitarea DN 66, care tranzitează şi comuna Sântămărie Orlea, şi tot nu se ştie când se finalizează investiţia. Pentru prima dată, primarii comunelor afectate de nerespectarea termenelor de execuţie se vor întâlni, în cursul săptămânii viitoare, cu reprezentanţii Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri (DRDP) Timişoara, pentru identificarea soluţiilor fezabile la problemele acestora.

Analiza stadiului lucrărilor, la cererea prefecturii

„S-a realizat ceva, dar încă mai este de lucru până la finalizarea întregului proiect. Mai trebuie amenajate rigolele de scurgere a apei, intersecţiile cu drumurile vecine, marcajele pe şosea. Ar cam fi timpul să se apropie de final, după şapte ani de şantier”, a declarat primarul comunei Sântămărie Orlea, Ioan Filip, la sfârşitul întâlnirii de ieri, de la prefectură, în care, la iniţiativa prefectului Attila Dezsi, s-a analizat stadiul lucrărilor de investiţii şi reabilitare a drumurilor naţionale din judeţ. „Trebuie să stabilim nişte lucruri, să facem un bilanţ al lucrărilor executate pe DN 66, până acum, şi cele ce mai sunt de făcut. Să vedem ce trebuie să facă ei, dar şi ce dorim noi. Nu putem cere modificarea proiectului, dar o discuţie între noi trebuia să existe şi până acum. Dar e bine şi în al 12-lea ceas, decât niciodată”, a mai declarat primarul din Sântămărie Orlea.

A început construcţia unui pod nou peste Strei

Ieri, la solicitarea prefectului judeţului Hunedoara, a avut loc o întâlnire, la care DRDP Timişoara a detaliat acţiunile propuse a se realiza în anul 2010 în judeţul Hunedoara, dintre care: tronsonul de autostradă Lugoj–Deva; varianta de ocolire Deva–Orăştie la standard de autostradă; tronsonul de autostradă Orăştie-Sibiu; reabilitarea DN 66 Petroşani–Simeria; reabilitarea DN 76 Deva–Groşi; varianta de ocolire a oraşului Haţeg pe relaţia DN 68–DN 66 şi drumul de legătură DN 66A. La întâlnire au participat şi reprezentanţi ai primăriilor Pui, Băniţa, Băcia, Sântămărie-Orlea, Bretea Română, care şi-au expus problemele cu care se confruntă în contextul lucrărilor de modernizare la DN 66. Şi tot de ieri, au început lucrările la noul pod pestre râul Strei. „Va fi un pod din beton, care va face legătura între Sântămărie Orlea şi Balomir”, mai spune primarul Ioan Filip.

AddThis Website Tools
MesagerulHunedorean

Recent Posts

Bulina albăBulina albă

Bulina albă

Costel Avram, administratorul public al județului Pentru că a câștigat o luptă importantă, cea împotriva…

o zi ago
Gura lumiiGura lumii

Gura lumii

Vorbesc gurile rele că acum, cu toată reorganizarea asta a sistemului bugetar, un angajat de…

o zi ago
Reorganizarea Romsilva: Din 41 de direcții silvice rămân 12, iar 90 la sută dintre funcțiile de director se anuleazăReorganizarea Romsilva: Din 41 de direcții silvice rămân 12, iar 90 la sută dintre funcțiile de director se anulează

Reorganizarea Romsilva: Din 41 de direcții silvice rămân 12, iar 90 la sută dintre funcțiile de director se anulează

După reorganizarea Romsilva vor rămâne 12 direcții din totalul de 41 și va fi efectuată…

o zi ago

Tineri cercetaţi pentru furt de combustibil; ar fi înţepat rezervoarelor autoturismelor

Trei tineri sunt bănuiţi că ar fi înţepat rezervoarele unor autoturisme parcate în municipiul Vulcan…

o zi ago

Cabinetul unui avocat din Petroșani, ținta unui spărgător

Hoțul a spart cabinetul avocatului de două ori în decurs de două săptămâni, iar de…

o zi ago

O rețea de români care fura din bancomate a fost spartă

O amplă oprerațiune a polițiștilor români și britanici a dus la destructurarea unei rețele de…

o zi ago