Inginerii operatorului de apă îşi vor dezvolta website-ul prin intermediul căruia oamenii să poată fi în contact permanent cu conducerea şi să poată transmite sugestii şi sesizări. Potrivit directorului general al Apa Serv, Costel Avram (foto), în ultimii ani societatea a făcut mai multe investiţii prin care să vină în întâmpinarea clienţilor. Avram spune că nu este suficient ”doar să dai apă oamenilor” şi că ”o permanentă comunicare şi colaborare între părţi este esenţială” atât pentru societate, cât şi pentru populaţie. Apa Serv Valea Jiului a implementat şi serviciul electronic prin care consumatorii pot fi anunţaţi în timp real de restricţiile de apă, dar şi alte servicii care să elimine birocraţia. (M.Gânju)
Vorbesc gurile rele că un personaj din zona noastră l-a pus pe un amic să-i…
Ciprian Achim, primarul comunei Lelese Pentru că, deși modernizează satele din fonduri europene, luptă pentru…
S.A., din municipiul Deva Pentru că a fost trimis în judecată pentru infracțiunea de omor…
Magdalena Șerban Deputatul AUR Tiberiu Claudiu Bârstan atrage atenția asupra a două aspecte esențiale, chiar…
Magdalena Șerban Deși multe par doar promisiuni de campanie, nu toți edilii sunt la fel.…
Magdalena Șerban În timp ce prin orașe, mall-urile au luat locul șezătorilor, iar de Crăciun,…
View Comments
Eu întrebare:de de mult:de ce ati majorat tva la apa uzata?
Si Nu raspundeti!
Unde e dialogul cu consumatorul?